Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛مدیرعامل،رئیس هیئت مدیره و اعضای جدید هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان در جلسه شورای عالی این بنیاد انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه جعفر توفیقی مدیر عامل بنیاد امید ایرانیان و کرکه آبادی قائم مقام مدیرعامل گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با توجه به دستور کار جلسه شورای‌عالی بنیاد امید ایرانیان، انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد انجام شد که اعضای زیر برای یک دوره 2 ساله با رای اعضای شورای‌عالی انتخاب شدند: 1- جعفر توفیقی 2- احمد صادق بناب 3- عبدالرحیم کرکه‌آبادی 4- حجت‌الله روحی 5- مسعود نمازی6 – بابک بهادری و 7- فائزه دولتی.

همچنین با رای اعضای شورای‌عالی بنیاد امید ایرانیان، امین صارمی بعنوان بازرس انتخاب شد.

در ادامه جلسه محمدرضا عارف با قدردانی از زحمات اعضای پیشین هیئت مدیره و آرزوی توفیق برای اعضای جدیدی که به ترکیب هیئت مدیره اضافه شده‌اند اظهار امیدواری کرد، ماموریت‌های بنیاد که در اساسنامه مورد تاکید قرار گرفته است در دور جدید فعالیت بنیاد بیش از گذشته در دستور کار هیئت مدیره و ارکان بنیاد قرار بگیرد.

همچنین در اولین جلسه هیئت مدیره جدید بنیاد امید ایرانیان، جعفر توفیقی با اتفاق آرا بعنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و احمد صادق بناب نیز بعنوان نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، ضمن اعلام کسب کرسی ریاست کمیته کشاورزی اسمیک در این جلسه عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در کارگروه‌های تهیه دستورالعمل‌های لازم برای مجمع اسلامی نهاد‌های تایید صلاحیت کننده حلال سازمان همکاری اسلامی IFHAB, کارگروه تجهیزات پزشکی شورای اندازه شناسی، عضویت در کمیته صلاحیت عضویت‌های هیئت مدیره و تصویب واگذاری ریاست کمیته محصولات کشاورزی به سازمان ملی استاندارد ایران توسط شورای مدیریت استانداردسازی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مدیریت استانداردسازی، مسئولیت ۸ پروژه از ۸۸ پروژه‌ای که در اسمیک در دست اجراست بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذاشته شد.

در این موسسه ۲۴ کارگروه تدوین نیز در حال فعالیت هستند که سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی آنها عضویت دارد.

گفتنی است، بیست و هفتمین اجلاس هیئت مدیره موسسه اسمیک (موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشور‌های اسلامی) با حضور روسا و نمایندگان استاندارد ۱۳ کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول درحال برگزاری است.

مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند