Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اطلاعات فاش شده‌ای که در رسانه‌ها منتشر شده است، منابع در پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شبهه‌های قوی نسبت به این امر وجود دارد که نخست وزیر اسرائیل فقط به دریافت سیگارهای لوکس و بطری‌های شامپاین از سوی برخی از بازرگانان بسنده نکرده بلکه کت و شلوارهای لاکچری نیز دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، منابع با بیان این مطلب تصریح کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل کت و شلوارهای لاکچری را از برند ایتالیایی "بریونی" دریافت کرده است که قیمت تولیدات آن حدود ۵۰۰۰ تا ۵۰ هزار دلار است و وی همچنین زیورآلات و جواهراتی را برای همسرش، ساره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع افزودند، نتانیاهو این کت و شلوارها را از اسپنسر بارتریدج که دوست خانوادگی و یک میلیونر یهودی - آمریکایی است و در بهار گذشته با او دیدار داشت، دریافت کرده است. تحقیقاتی از این میلیونر به اتهام دادن رشوه به نتانیاهو صورت گرفته است.

منابع خاطرنشان کردند، بازرسان از این شخص ثروتمند در مورد هدایایی که به نتانیاهو داده بود، سوال کردند و مشخص شد این شخص که سفرهای هوایی فرزندان خانواده نتانیاهو را به اقصی نقاط جهان تدارک می‌دید، به نتانیاهو سه یا چهار کت و شلوار لاکچری از فروشگاه "بریونی" داده است.

این شبهه‌ها به پرونده موسوم به پرونده ۱۰۰۰ اضافه می‌شود که پیرامون شبهه دریافت هدایای گرانبها از سوی نزدیکان و حامیان نتانیاهو از جمله جواهرات و شامپاین گران قیمت برای همسرش و سیگار لوکس برای خود نتانیاهو است.

پلیس اسرائیل در مورد این مساله اظهار نظر نکرده است چراکه به گفته پلیس اسرائیل "در مسائلی که همچنان در دست بررسی است، نباید اطلاعاتی را ارائه داد".

دفتر نتانیاهو دریافتِ این کت و شلوارها را تکذیب نکرده و اعلام کرده است که رابطه دوستی‌ای میان نتانیاهو با این شخص به بیش از ۲۰ سال پیش باز می‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مالیات سیگار در سال جاری

بر اساس لایحه بودجه پیش بینی شده در سال جاری درآمد حاصل از مالیات بر فروش سیگار رشد ۴۲.۲ درصدی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بخش دوم لایحه پیش‌بینی شده دولت در سال جاری از مالیات بر فروش سیگار ۸۹۳۳ میلیارد تومان درآمد داشته باشد. این رقم نسبت به پیش‌بینی ۶۲۸۰ میلیارد تومانی در لایحه بودجه سال قبل ۴۲.۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین درآمد دولت از مالیات بر مصرف سیگار در سال جاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. این بخش از مالیات مربوط به موضوع جزء یک بند الحاقی ۳ ماده ۷۳ قانون برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه است که بر اساس آن از ابتدای سال ۱۴۰۳ مالیات هر نخ سیگار تولید داخل با نشان ایرانی ۱۵ درصد، تولید داخل با نشان بین المللی ۲۵ درصد، سیگار وارداتی با هر نشان ۵۰ درصد، هر بسته تنباکوی پنجاه گرمی تولید داخل ۲۰ درصد و هر بسته تنباکو پنجاه گرمی وارداتی آماده مصرف ۵۵ درصد نسبت به قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور سالانه افزایش می‌یابد.

همچنین درآمد وزارت صنعت، معدن و تجارت بابت حقوق انحصار و صدور مجوز توزیع محصولات دخانی ۶۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به رقم ۵۰۰ میلیارد تومانی در بودجه سال قبل ۲۴ درصد رشد داشته است.

در بخش دیگری از بخش دوم لایحه بودجه، ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای کاهش مصرف دخانیات و پیشگیری و درمان بیماری‌های ناشی از آن و توسعه اماکن ورزشی از محل عوارض و مالیات سیگار دیده شده است.

موضوع مالیات بر سیگار همواره مناقشاتی بین وزارت بهداشت و تولیدکنندگان سیگار به همراه داشته؛ تولیدکنندگان معتقدند افزایش مالیات سیگار منجر به افزایش قاچاق می‌شود، اما جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات بارها اعلام کردند که ایران کمترین مالیات را بر محصولات دخانی دارد و معتقد است افزایش مالیات منجر به کاهش مصرف دخانیات می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • پیش‌ بینی مالیات سیگار در سال جاری
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟ + جزئیات
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران
  • دریافت گزارش‌های رسیدن پهپادها به آسمان اسرائیل | آغاز عملی درگیری
  • پیش‌بینی مالیات سیگار در سال جاری