Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@07:48:45 GMT

بارش مارمولک از آسمان آمریکا! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۴۰۱۳

بارش مارمولک از آسمان آمریکا! +تصاویر

تیتر عجیب و البته جالب بارش مارمولک ایگوانا از آسمان نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد ، تیتری که میرر براساس اخبار پربازدید شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود .در جنوبی ترین نقطه ی آمریکای شمالی سرمای شدید هوا موجب بروز اتفاقات عجیب و غریب شده است مثل زمین ریختن ایگواناها که در نوع خود یک پدیده ی شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ، تیتر عجیب و البته جالب بارش مارمولک ایگوانا از آسمان نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد ، تیتری که میرر براساس اخبار پربازدید شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود .در جنوبی ترین نقطه ی آمریکای شمالی سرمای شدید هوا موجب بروز اتفاقات عجیب و غریب شده است مثل زمین ریختن ایگواناها که در نوع خود یک پدیده ی شگفت انگیز است.

مارمولک ایگوانا که براثر سرما جان خود را از دست داده است


برخی از نقاط آمریکا سردترین زمستان تاریخ را تجربه می کنند و همین دمای هوا موجب ایجاد مشکلاتی در زندگی حیوانات شده است به طوریکه این وضعیت موجب نگرانی مسئولان حیات وحش گشته است. به گزارش میرر در روزهای گذشته تعداد بسیاری از ایگواناها در حالیکه از شدت سرما یخ زده و مرده اند از روی درختان روی زمین افتاده اند ؛ حالتی که مردم را دچار شک و شبهه در مورد بارش این دسته از مارمولک ها کرده است . تکرار سقوط تعداد زیادی ایگوانای مرده از روی درختان اتفاقی بود که خبر بارش مارمولک ایگوانا را در شبکه های اجتماعی آمریکایی سرزبان ها انداخت. کاربرانی که شاهد سقوط ایگواناها از بالای درخت بودند براین باورند که عبارت بارش مارمولک برای توضیح این اتفاق اصلا عجیب نیست چرا که تعداد ایگواناهای یخ زده ای که از بالای درخت ها به کف خیابان می افتند کم از یک باران نم نم ندارد.

ایگوانا یک جنس از مارمولک است که زیستگاه آن نواحی استوایی مرکزی و جنوبی قاره آمریکا و حوزه دریای کارائیب است.


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)