Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:22:16 GMT

برندگان پنجمین سرو نقره‌ای معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۴۴۰۶

برندگان پنجمین سرو نقره‌ای معرفی شدند

شب گذشته موزه‌ هنرهای معاصر تهران میزبان آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران «سرو نقره‌ای» بود. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران «سرو نقره‌ای» با حضور محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مصطفی اسدالهی» رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، علی‌محمد زارع رئیس موزه هنرهای معاصر و هنرمندان برجسته عرصه گرافیک همچون قباد شیوا، مجید بلوچ و بهرام کلهرنیا در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد نشان «سرو نقره‌ای» و سایر جوایز با حضور سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و داوران این دوسالانه اهدا شد.

در بخش طراحی «نشان و هویت»

سرو نقره‌ای به «حمید‌رضا قدسی» برای «هم‌کافه» تعلق گرفت و از «دامون خانجانزاده» برای «کوییک» و «سلیم صالحی» برای «آپ» تقدیر شد.

در بخش «طراحی هویت‌بصری»

سرو نقره‌ای به «ساناز سلطانی» برای « فصلنامه زرد» اهدا شد و از «محمد‌رضا عبدالعلی» برای «سمپوزیوم مجسمه‌سازی» و «فرید یاحقی»  برای«گل من» تقدیر شد.

در بخش «گرافیک نشر»

تندیس سرو نقره‌ای به «مجید عباسی» برای مجموعه «جهان تازه‌ی شعر» اهدا شد و از« محمد بازدار» برای «انقلاب و چهنو» و«مصطفی بهزادی» برای گالری «آب انبار» تقدیر به عمل آمد .

همچنین در بخش  «طراحی صفحه‌آرایی»

هیات داوران سروی را اهدا نکردند و فقط از «احمد‌علی عسلی» برای «ماهنامه ادبی هنری هنگام» و «مرتضی آکوچکیان» برای «اصفهان به روایت جهانگردان» تقدیر شد. 

در بخش «پروژه»

 «آریا کسایی»  برای مجموعه آثار موفق به دریافت تندیس سرو نقره‌ای شد و از «مجتبی ادیبی» برای «آلبوم موسیقی داماهی»  و «محمود جهانی‌مقدم» برای «نخستین کتاب مد و لباس ایران» و «هوداد مسلمی‌نژاد» برای کتاب گالری «زیرزمین دستان»  تقدیر شد .

در بخش «تبلیغات»

نیز که داوران آن را امراله فرهادی، علیرضا مصطفی‌زاده و میترا شاهسوند تشکیل می‌دادند در بخش «طراحی کمپین تبلیغاتی» سرو نقره‌ای برای مجموعه آثار به «استودیو کرگدن» برای تقدیم شد.به مجموعه چند اثر خالقان مشترک اختصاص دادند یدین ترتیب تندیس سرو نقره‌ای به به آژانس کرگدن برای کمپین «تپ سی»، «شیپور»، «هود ایلیا استیل» ، «نیسان» و «بیمه سامان»  اهدا شد.

در بخش «طراحی بسته‌بندی»

جایزه سرو نقره‌ای به «سیدمصطفی سیدابراهیمی» برای طراحی بسته‌بندی «زعفران نتاسف» تقدیم شد و از «احسان اکبری» برای بسته‌بندی بیسکویت «دلاتو» تقدیر به عمل آمد.

در بخش «دیجیتال»

تندیس نقره‌ای را برای «تیتراژ پایانی فصل چهارم خندوانه» به «بهراد جوانبخت» تقدیم کردند و از «مرتضی آکوچکیان» برای موشن‌گرافی «کافه آ» و «فرید یاحقی» برای موشن «نه به مواد» با  لوح تقدیر قدردانی شد. 

همچنین داوران دربخش وب‌سایت هیچ اثری را شایسته سرو و تقدیر ندانستند.

بخش «تایپ‌فیس»

در این بخش هیات داوران با هدف حمایت از طراحان و تشویق برای تلاش در ارتقا کیفیت طراحی تایپ  قلم قرآنی «واضح» اثر «رضا بختیاری‌فرد» و «امید امامیان» و تایپ‌فیس «آذر» اثر «علی سجادیه» را شایسته تقدیر دانست.

بخش ویژه

در بخش بهترین استودیو، سرو نقره‌ای به «استودیو کارگاه» تعلق گرفت.

همچنین در بخش برترین مدیر تولید «هویار اسدیان» توانست سرو نقره‌ای را کسب کند.

در بخش برترین طراح جوان «سام کشمیری» منتخب هیات داوران بود

در بخش بهترین سفارش‌دهنده، «بانک ملت» جایزه را از آن خود کرد.

در پایان  این مراسم «ایمان صفایی» با نام‌بردن از کسانی که در برگزاری این رویداد همراهی کرده‌بودند پلاک یادبودی را به ایشان اهدا کرد.

انتهای پیام/

R1489/P36447/S4,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • هدیه متفاوت به معلم
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند