Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@09:49:44 GMT

کاهش قیمت مرغ در بازار ادامه دار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۴۴۱۱

کاهش قیمت مرغ در بازار ادامه دار شد

به گزارش جهان نيوز، محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 500تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 450 تومان است.
  وی افزود: اکنون هر کیلو ذرت با نرخ 1045 و کنجاله سویا 1865 تومان به مرغداران عرضه می شود که نسبت به هفته گذشته به ترتیب 15 و 10 تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمالی سروستانی با اشاره به اینکه ذرت و کنجاله سویا 65 درصد هزینه تمام شده را تشکیل می دهد، بیان کرد: براین اساس قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 100 تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت مرغ تا پایان ماه ادامه یابد.

وی ادامه داد: اکنون مرغداران مشغول به خالی کردن سالن های خود و جوجه ریزی برای ایام عید هستند که انتظار می رود وضعیت بازار بهبود یابد تا تولیدکنندگان به نقطه سر به سر برسند.

کمالی سروستانی در پاسخ به این سوال که احتمال افزایش قیمت مرغ به نرخ واقعی خود در بازار وجود دارد، تصریح کرد:  تحقق این امر تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر ذخایر جوجه و سایر نهاده ها نظیر ذرت و کنجاله شرکت پشتیبانی امور دام است .

بر این اساس؛ اکنون نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 400 ، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 400، سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 هزار و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار

قیمت دلار که چند روزی است روند نزولی در پیش گرفته، امروز به کانال ۵۰ هزار تومان برگشت.

به گزارش ایسنا، قیمت دلار که در روز‌های گذشته روند کاهشی گرفته بود، امروز به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روز‌های آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد.

بازار میدان فردوسی که در تلاطم افزایش قیمت‌ها، تب و تاب فروش از سوی دلالان را به همراه داشت، امروز از هیجان خالی بود؛ البته فروشندگان دلار همچنان در بازار حضور داشتند تا اگر تقاضایی برای خرید باشد، پاسخ دهند.

تحولات مرزی بین ایران و پاکستان قبل از پایان یافتن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، سرآغازی برای روند صعودی قیمت دلار بود. همچنین همزمان با پایان تعطیلات نوروزی، اخبار سیاسی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در سیزدهم فروردین‌ماه منتشر شد و روند صعودی که در بازار ارز آغاز شده بود را تسریع کرد.

به‌دنبال این اتفاق، ایران ۲۵ فروردین‌ماه، در عملیات «وعده صادق» یک حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی ترتیب داد و فردای این حمله، قیمت دلار در ساعات آغازین بازار، به ۷۰ هزار تومان هم رسید؛ اما این روند صعودی ادامه‌دار نبود و در عرض چند ساعت، بازار روند نزولی به خود گرفت و به ۶۶ هزار تومان هم رسید.

در این مدت برخی از کارشناسان بازار هشدار دادند که روند صعودی این روز‌های بازار ارز، ناشی از هیجانات سیاسی است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ درواقع به گفت آن‌ها از نظر اقتصادی اتفاقی رخ نداده که بخواهد علت افزایش قیمت ارز باشد. البته برخی دیگر از کارشناسان تاکید کردند که بدون یک بسته سیاستی مناسب، بازار ارز انضباط نمی‌گیرد و این بازار نیازمند برنامه پایدار است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر