Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۴ قطعه کبوتر وحشی از شکارچی غیر مجاز در شهرستان سرپل ذهاب کشف و ضبط شد.

شهرام مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله از یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر حضور شکارچی و شکار پرندگان وحشی در یکی از مناطق اطراف این شهرستان، نیروهای یگان حفاظت بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد متخلف به محض مشاهده مامورین محیط زیست، با خودرو متواری گشت اما پس از تحقیق از حاضرین ، محل اختفاء خودرو مورد نظر کشف گردید.

مظفری زاده گفت: پس از اخذ مجوز از دادستان محترم این شهرستان وهماهنگی با نیروی انتظامی، خودرو مکشوفه را تفتیش و موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی، تعداد ۱۷ فشنگ ساچمه ای و لاشه ۴ قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب گفت: از آنجا که فرد متخلف متواری گشته بود تلاش جهت دستگیری ایشان همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب لرزید

ایسنا/کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۱:۳۴ دقیقه امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین) در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد.

محل وقوع این زمین لرزه ۱۲ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۳ کیلومتری قصرشیرین و ۲۹ کیلومتری گیلانغرب گزارش شده است.
     
هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • کشف ۱۵ سهره وحشی در خرامه
  • عکس یادگاری با لاشه در همدان، شکارچی متخلف را به دام قانون انداخت
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی