Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  املاک تعاونی منحله وحدت (آرمان) به منظور تعیین تکلیف سپرده‌گذاران توسط موسسه اعتباری ملل به مزایده گذاشته شد.

موسسه اعتباری ملل در راستای تعیین تکلیف دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی منحله وحدت و با اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح در نظر دارد املاک تعاونی منحله وحدت را بر اساس ارزش‌گذاری کارشناسان رسمی دادگستری طبق جدول ذیل در استان خراسان رضوی به شرایط ذکر شده، با وضعیت موجود و به صورت نقدی از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

املاک تعاونی وحدت (آرمان) به مزایده گذاشته شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب

نماینده کرج در مجلس با اشاره به موافقت شورای نگهبان با مصوبه کاهش دوره سربازی، اظهار کرد: با این قانون مشمولان غایب تعیین تکلیف می‌شوند. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به موافقت شورای نگهبان با مصوبه کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس در ماده 102 برنامه 5 ساله هفتم که به تائید شورای نگهبان رسید، ستاد کل نیروهای مسلح در طول اجرای برنامه هفتم پیشرفت، نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین 14 ماه  (با احتساب مدت آموزشی و  نیز از طریق جایگزینی با سایر عضویت‌ها) و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اقدام می‌کند.

پیرهادی: برخی تلاش می‌کردند نمایندگان از پیگیری اصلاح قانون نظام وظیفه دلسرد شوند

وی در همین راستا افزود: این مصوبه به تعیین تکلیف مشمولان غایب توسط ستاد کل نیروهای مسلح و نیز دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارجی، با رعایت ماده 4 قانون خدمت وظیفه عمومی تاکید کرده است.

نماینده کرج در مجلس بیان کرد: همچنین با اجرای این مصوبه و در راستای سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان بالای 35 سالِ دارای 2 فرزند یا بیشتر، از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

انتهای‌پیام/

 

دیگر خبرها

  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تایید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس
  • صدور سند کاداستری برای ۸۸ درصد عرصه‌های کشور و نیمی از اراضی کشاورزی/ تعیین تکلیف بیش از ۹ هزار نفر از قبولی‌های آزمون سردفتری/ تشریح ۴ هدف اصلی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات/ اشکالات سند الکترونیکی ازدواج رفع شده اما برای حذف اسناد فیزیکی زود است
  • رکورد فروش ۶هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومان از اموال تملیکی هرمزگان
  • رکورد فروش در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومانی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان
  • فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیاردی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان