Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: کلیه فعالیت‌های این فدراسیون در راستای توسعه ورزش همگانی و در اختیار گذاشتن امکانات برای عموم مردم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا زارعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:

فدراسیون کوهنوردی در چهار سال گذشته اقدام های اساسی در خصوص توسعه حقوق شهروندی انجام داده است و این روند در آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کوهنوردی افزود:

کلیه فعالیت های این فدراسیون در راستای توسعه ورزش همگانی و در اختیار گذاشتن امکانات برای عموم مردم است. در چهار سال گذشته فدراسیون کوهنوردی زیرمجموعه معاونت توسعه ورزش همگانی بوده و در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان تلاشمان برای عمومی کردن کوهنوردی در سراسر کشور بوده است.

رضا زارعی ادامه داد:

بالغ بر ۵۵۰۰۰ نفر از شهروندان سراسر کشور در دوره های آموزشی کوهنوردی شرکت کرده اند و هیچ تفاوتی بین خانم ها و آقایان در این خصوص قائل نشدیم تا عامه مردم از این نظر بهره مند شوند.

وی افزود:

غیر از توسعه همگانی کوهنوردی از ورزش قهرمانی هم غافل نشدیم و استعدادیابی را برای جوانان و نوجوانان در سراسر کشور داریم. رابطه تنگاتنگی با سایر سازمان ها از جمله آموزش و پرورش برقرار شده و دوره های رایگان آموزشی نیز برگزار می کنیم. امیدواریم با تمرکز روی نسل جوان و معلمین ورزش سراسر کشور به عنوان جامعه هدف به اهداف قهرمانی خود نیز برسیم.

رضا زارعی سپس به نگاه یکسان فدراسیون کوهنوردی به سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد:

۳۱ استان و ۳۰۰ هیات کل کشور همگی دسترسی یکسان به پنل آموزشی فدراسیون کوهنوردی دارند و دیگر صدور احکام مختلف و بهره مندی از مزایای آموزشی از انحصار فدراسیون در آمده و به طور یکسان در اختیار سراسر استان هاست.

رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی با توجه به در پیش بودن انتخابات کمیته ملی المپیک گفت:

مهم ترین خصوصیتی که رییس کمیته ملی المپیک باید داشته باشد نگاه مشترک و همکاری دوسویه با وزارت ورزش و جوانان است. اگر اختلافی بین این دو نهاد باشد بزرگترین لطمه را به ورزش می زند و حتی اگر بیشترین هزینه را هم بکنیم خروجی کمی عاید ورزش کشور می شود.

رضا زارعی گفت:

توانایی رییس کمیته ملی المپیک در حوزه بین الملل بسیار مهم است. به نظر من ورزشی بودن رییس کمیته همه چیز نیست و فقط یکی از شروط می تواند باشد. ما نیاز به یک مدیر توانا و مسلط به امور بین الملل داریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند