Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@22:57:50 GMT

تاثیرات شگفت‌انگیز ۶ گیاه در مبارزه با سرطان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۶۵۴۸

تاثیرات شگفت‌انگیز ۶ گیاه در مبارزه با سرطان

به گزارش آوای سلامت، در این زمینه محققان روی گیاهان زیادی مطالعه و تاثیر آن‌ها را روی بهبود سرطان بررسی کرده‌اند:


زنجبیل: این ادویه قدرتمند، ضد سرطان و از بین برنده تومور است و آن‌ هم به خاطر ۴ ترکیب موجود در آن از قبیل جینجرول، پارادول، شوگائول و زرومبون. مصرف زنجبیل منجر به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، روده بزرگ، معده، کبد، پروستات و پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گیاه دم اسبی: بنا بر مطالعات، این گیاه از تکثیر سلول‌های سرطانی پیشگیری می‌کند. مصرف این گیاه از سرطان غدد لنفاوی و سرطان خون پیشگیری می‌کند.

شیرین بیان: گلابریدین موجود در ریشه شیرین بیان، منجر به پیشگیری از ابتلا به سرطان کبد می‌شود. همچنین این ترکیب قادر به پیشگیری از سرطان‌های سینه و گوارش نیز هست.

جعفری: مطالعات نشان داده که جعفری به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و رادیکال‌های آزاد را نابود می‌سازد، از دیان آ در برابر آسیبی که می‌تواند به سرطان منجر شود، محافظت می‌کند و همچنین تکثیر و مهاجرت سلول‌های سرطانی در بدن را مهار می‌نماید.

شبدر: این گیاه ترکیبی قدرتمند به نام فورمونونتین دارد به فایده آن، کمک به مبارزه با سرطان سینه است. به گفته دانشمندان این ترکیب قدرتمند از گسترش سلول‌های سرطانی و همچنین حمله سرطان به سلول‌های سالم جلوگیری می‌کند.

قاصدک: توانایی قاصدک در مبارزه با سرطان به اثبات رسیده است. دانشمندان کانادایی دریافته‌اند که پس از گذشت ۴۸ ساعت از مواجهه با عصاره قاصدک، مرگ سلول‌های سرطانی آغاز می‌شود. همچنین، قاصدک حتی روی سلول‌های سرطانی که در برابر شیمی درمانی مقاوم بودند نیز تاثیرگذار بوده است. عصاره ریشه قاصدک قادر به از بین بردن سلول‌های سرطانی بدون سمیت برای سلول‌های سالم است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)