Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، دادستان طبس در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه چند جوان دارای مدرک تحصیلی فنی و مهندسی به دادستانی این شهر و طرح شکایت از شخصی که اقدام به خریداری مدرک این افراد با تنظیم یک وکالتنامه در دفترخانه کرده بود، پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.
حجت الاسلام زارع حسینی با بیان اینکه شخص مورد نظر مدارک را برای یک شرکت بزرگ در تهران خریداری می کرد افزود:  شرکت فوق با پرداخت یک میلیون تومان به هر فرد مدرکشان را می خرید تا  برای اخذ رتبه بندی و اجرای طرحهای عمرانی در کشور همچنین دریافت هزینه های اجرای پروژه از دولت،  ارتقاء رتبه پیدا کنند تا اجرای یک طرح عمرانی بزرگ  در کشور به آنان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با خرید این مدارک ، فرد دارنده مدرک در این شرکت حضور نخواهد داشت و هرگونه تخلف این شرکت ممکن است مشکلاتی برای این افراد ایجاد کند گفت: با خرید این مدارک و دادن وکالت متاسفانه چون هیچ مهندسی در این شرکتها حضور نخواهد داشت این پروژه ها باعث هدر رفت هزینه شده و بدون مهندسی اجرا خواهد شد که تخلف است.
دادستان طبس از افرادی که مدارک خود را با وکالت به این فرد یا شرکت واگذار کرده اند خواست تا با طرح شکایت و حضور در دادستانی شهرستان از سوء استفاده های این شرکت از مدارکشان جلوگیری کنند.
مراحل ومراتب تحقیقات بیشتر دراین خصوص دردست بررسی است .
حجت الاسلام زارع دربخش دیگری از سخنانش گفت : در واگذاری اراضی روستای خرو به برخی اشخاص و نهادها  هم تخلفاتی انجام شده که تذکر لازم  داده شده است و چنانچه این تخلفات رفع نشود موضوع به اطلاع خبرنگاران خواهد رسید. 

وی همچنین با بیان اینکه  85 هکتار زمینهای پلاک دولتی دراطراف شهر که ارزش میلیاردی داشته و پلاک دارد  با مقاومت برخی افراد مواجه است افزود:  اگر ناچار باشیم اطلاعات کامل را دراختیار مردم قرارمیدهیم تا در جریان علت عدم واگذاری زمینها قرار بگیرند. 

حجت الاسلام زارع حسینی در  خصوص حضور گردشگران در این شهرستان با بیان اینکه هیچکس با موضوع گردشگری مشکل ندارد گفت: مسئولان باید مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و دستگاه قضا، اختلاط گردشگران را نمی پسندد و اگر افراد و گردشگران به تکلیفشان عمل نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

دادستان طبس گفت:باید شاخصهای گردشگری سالم برای مردم تبیین شود تا نیازی به ورود دستگاه قضا نباشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی

دختران کبدی کار قزوینی در اردوی تیم ملی جوانان

زهرا خدابنده لو و فاطمه دیال آبادی دو کبدی کار قزوینی به اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان دعوت شدند

این اردو از فردا تا ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود



اسماعیل پور با کراپ تمدید کرد

احمد اسماعیل پور کاپیتان فصل گذشته کراپ با حضور در باشگاه کراپ قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

اسماعیل پور سابقه بازی ملی و لیگ‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد



تجلیل وزیر ورزش و جوانان از سرمربی قزوینی

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، از رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری و مهدی الفتی ملی پوش المپین ژیمناستیک کشور تجلیل شد



گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، ۱۶ تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!