Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پاسخ آتش نشانی تهرانی درباره حقوق دریافتی اش در برنامه دورهمی با واکنش های عجیبی همراه شد.

به گزارش رکنا، جمعه شب گذشته مهران مدیری در برنامه دروهمی یکی از شرکت کنندگان حاضر در این برنامه را به بالای استیج دعوت کرد و مثل همیشه سوالاتی از آنها پرسید که این بار این شرکت کننده مرد یکی از آتش نشانان تهرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این آتش نشان جوان در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره حقوق دریافتی اش پس از لحظاتی سکوت با لبخند اعلام کرد که ماهانه 4 میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کند.
همین پاسخ کافی بود تا موجی از مخالفت ها میان همکاران این آتش نشان جوان آغاز شود و این پاسخ جنجالی نه تنها بین همکاران حتی برای بعضی از خانواده های آتش نشان دردسر ساز شد.
بعضی از خانواده در واکنش به پاسخ حقوق میلیونی این آتش نشان به سراغ همسرانشان رفته و آنها را دروغگو معرفی کرده اند و می گویند چرا در مورد حقوق دریافتی دروغ پردازی کردی؟ پول ها را کجا خرج می کنی؟
پس از پایان این برنامه و صبح شنبه وقتی ماموران آتش نشانی دور هم جمع شدند همگی در مورد پاسخ عجیب این آتش نشان جوان صحبت می کردند و جالب این بود که بیشتر آنها دردی مشترک در اتهام دروغگویی به همسرانشان را به همراه داشتند .

نگاه اطرافیان نیز نسبت به آنها تغییر کرده بود و شاید خیلی ها به این فکر بودند که صبح شنبه از کارشان استعفا دهند و به دنبال حرفه سخت آتش نشانی بروند تا حقوق بالای آن باعث تغییر در سطح زندگی شان شود اما این همه ماجرا نبود و آتش نشان جوان زمانیکه در برابر این موج واکنش و تفسیرهای غلط قرار گرفت تازه به اشتباه خود پی برد که دیگر دیر شده بود. 
با جنجالی شدن این پاسخ آتش نشان جوان در برنامه دورهمی از صبح شنبه تماس های تلفنی با وی شروع شد و همگی درباره علت این پاسخ عجیب را جویا شدند که وی عنوان کرده که به خاطر بالا بردن اجر و قرب سازمان آتش نشانی و همکارانم این حرف را زدم و فکر نمی کردم باعث دردسر شوم و از همه همکارانش عذر خواهی کرد.
پیگیری خبرنگار رکنا نشان از آن دارد که این جوان آتش نشان نصف این حقوقی را که اعلام کرده دریافت می کند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس