Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: جدی نگرفتن اقتصادمقاومتی یکی از عوامل اتفاقات اخیر کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، تصریح کرد: این اتفاقات تاثیرات منفی در برداشته و آثار منفی را در کشورهای خارجی به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مهم ضایعه ای بزرگ برای کشور بود که برای سرمایه گذاری های آینده با تاثیرات بدی همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: بدون شک بحث جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی یکی از عوامل مهم بروز اتفاقات اخیر بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از مدیران گزارش عملکرد خود را در قالب اقدامات حیطه اقتصاد مقاومتی بیان می کنند، گفت: اقتصاد مقاومتی باید مانع خروج ارز از کشور شود، عدم تحقق این مهم به سبب بی توجهی به نقطه نظرات مقام معظم رهبری در این حوزه حاصل شده است.

وی نقش فرمانداران در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و اظهار کرد: عده ای تمام عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می برند، تنها حدود ۳۰ نفر در کشور حقوق نجومی دریافت کرده اند.

اکبریان با اعلام اینکه عملکرد نباید به گونه ای باشد که مردم نسبت به مسئولان شبهه پیدا کنند، ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دنبال فرصت هستند و این فرصت توسط ما به آن ها داده شد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه پارک های علم و فناوری باید به دانشگاه ها منتقل شود، همکاری این دو مجموعه در کشور بسیار ضعیف است، یادآور شد: اقدامات جزیره ای بستر توسعه و پیشرفت کشور را فراهم نمی کند، این روال نشان می دهد برای آینده کشور برنامه نداریم.

بهزاد پارسا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در ادامه این جلسه با بیان اینکه سهمیه برداشت استان البرز از سد طالقان طی سال گذشته ۳۵ میلیون مترمکعب بوده است، اظهار کرد: سهمیه برداشت آب استان از سد طالقان در مدت زمان یاد شده ۲۰ میلیون متر مکعب بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۵ میلیون متر مکعب آب از سدهای استان به البرز تخصیص داده شد، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان البرز میزان ۵ میلیون مترمکعب دیگر به این رقم افزوده شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم