Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@23:44:11 GMT

فراخوان اچ پی برای تعویض 50 هزار باتری لپ تاپ

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۸۱۹۲

فراخوان اچ پی برای تعویض 50 هزار باتری لپ تاپ

پول‌نیوز - شرکت اچ پی اعلام کرد از مشتریانش خواسته است تا 50 هزار باتری نوت بوک های تولیدی این شرکت را به منظور تعویض رایگان تحویل دهند.

به نقل از پی سی ورلد، این شرکت می گوید هشت گزارش دریافت کرده که نشان می دهد باتری های یادشده بیش از حد داغ می شوند یا حتی در معرض خطر ذوب شدن قرار می گیرند.

نوت بوک های یادشده از سری پروبوک ، x360 310 G2، HP Envy m6، HP Pavilion x360، HP 11، HP ZBook (17 G3, 17 G4, and Studio G3) Mobile Workstations هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاربرانی که این باتری ها را به طور مستقل از آمازون، بست بای یا اچ پی خریداری کرده اند نیز باید هر چه سریعتر برای تعویضان اقدام کنند. این باتری ها علاوه بر آمریکا در کشور کانادا هم به فروش رفته اند. تعداد باتری های فروخته شده در کانادا محدود و تنها 2600 مورد است.

تا به حال سه مورد آسیب به افراد یا لپ تاپ به علت وقوع این مشکل گزارش شده و مجموع خسارت های وارد شده از این طریق 4500 دلار است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا دریافت پاسخ به سوالات خود می توانند به آدرس https://batteryprogram687.ext.hp.com/en-US/Home/FAQs مراجعه کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است

ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا گفت که حمله رژیم صهیونیستی به رفح «غیرقابل قبول» است چراکه جان بسیاری از غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایسنا، جولی روز سه‌شنبه گفت: حمله به رفح که جان زنان و کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را به خطر می‌اندازد به طور کامل غیرقابل قبول است. حمله نظامی اسرائیل به رفح نباید رخ دهد.

وی در ادامه تاکید داشت که شرایط غزه «کاملا فاجعه‌بار» است و بسیاری از فلسطینی‌هایی که هم‌اکنون در رفح مستقر هستند، پیش‌تر آواره شده بودند و جای دیگری برای رفتن ندارند.

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

کمی پیش از آن رژیم صهیونیستی از ساکنان نواحی شرقی غزه خواسته بود آن جا را ترک کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید