Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه – مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون ۲۰۰ کامیون شامل کمک های مردمی از استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس جعفری عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در گزارشی از کمک های استان به زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهارداشت: در این حادثه نیز از نخستین ساعات وقوع زلزله تیم ها و اکیپ های امداد ونجات با تجهیزات و ماشین آلات وکمک های مردمی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمراستان ، شهرداری ارومیه و دستگاههای اجرایی استان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه افزود: بیش از ۲۰۰ کامیون شامل کمک های مردمی جمع آوری شده از سطح استان شامل اقلام زیستی، پتو، چادر و موکت و لباس به میزان ۸۰۰ تن به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال به شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه ارسال شد.

جعفری ارسال کمک های جمع آوری شده از ۸۷ پایگاه جمعیت هلال احمر در شهرهای استان به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعزام ۵ دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به همراه کادر درمانی، اعزام ۲۱ دستگاه خودرو و آمبولانس و بالگرد جمعیت هلال احمر، ارسال کمک های جمع آوری شده توسط شهرداری ارومیه به میزان ۴۱ دستگاه کامیون و کمک های کمیته امداد و امام خمینی(ره) استان شامل ۱۸۰ کامیون به ارزش ۳۷ میلیارد ریال رااز جمله اقدامات انجام گرفته توسط دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران در زلزله کرمانشاه اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به روند برنامه ریزی برای آمادگی دستگاهها در اجرای ماموریت های خود در زلزله تهران گفت: پس از وقوع زلزله ۵ و ۲ دهم ریشتری تهران، شورای مدیریت بحران کشور برای کنترل و مدیریت حادثه و امداد و نجات در زلزله پایتخت ، تهران را منطقه بندی کرده و هریک از استانها را به عنوان استان معین آن منطقه معرفی کرده است که برابر اعلام وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور آذربایجان غربی مسئول ستاد امداد و نجات و بازسازی منطقه ۱۱ تهران انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ تهران در محدوده مرکزی تهران شامل ۴ ناحیه و ۱۹ محله است که در حدود ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در آن منطقه سکونت دارند عنوان کرد: در روزهای آتی تمامی اقدامات لارم برای تکمیلی برای جمع بندی امکانات و تجهیزات امدادی در استان، شرح وظایف هریک از دستگاهها درزمان وقوع حادثه و محل استقرار واحدهای اعزامی در این منطقه از تهران با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور انجام می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود