Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@08:13:47 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی دچار اختلال می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۸۶۶۹

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی دچار اختلال می شود

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۶ مرکز مخابراتی به دلیل انجام عملیات کابل برگردان در ۳ روز آینده دچار اختلال می شود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر، شهید حق شناس، سلمان فارسی، شهید دستغیب، شهید اشرفی اصفهانی و ابوذر از فردا ۱۷ دی ماه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده بزرگراه امام علی( ع) و خیابان های منصور ( شهید رضائی)، شهید ذوالفقاری و شهید ابراهیمی و در مرکز مخابرات شهید حق شناس با پیش شماره های ۴۴۷۰ الی ۴۴۷۶ در محدوده شهرک چشمه، زیبادشت، میدان المپیک، ۳۵ متری زیبا دشت و بزرگراه آزادگان به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۶۶۵ و ۲۶۷۶ در محدوده بلوار فرحزادی و ارغوان غربی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مراکز مخابرات ابوذر و شهید دستغیب با پیش شماره های ۲۲۷۱، ۲۲۷۲ و ۲۲۷۵ از ساعت ۲ بامداد روز ۱۷ دی ماه به مدت ۴ ساعت و در مرکز مخابرات شهید اشرفی اصفهانی از ساعت ۲۴ روز ۱۷ دی ماه به مدت ۳ ساعت دچار اختلال می شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی