Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - استاندار مازندران بابیان اینکه مداخله در شبکه مدیریت استان بیداد می‌کند، کنترل و اصلاح نظام مدیریتی در استان را ضروری دانست.

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسلامی بعدازظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: مهم‌ترین بحثی که در مازندران به آن مبتلا هستیم، نفوذ مدیریت است و گاه تا حتی تعیین رئیس مدرسه و رئیس شبکه دخالت می‌شود و این مسئله آفت بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران ادامه داد: مردم از تبعیض‌ها و پارتی‌بازی‌ها به ستوه آمدند و باید این مسئله را در مازندران علاج کنیم و نمی‌توان در این خصوص پاسخگو بود.

اسلامی تصریح کرد: مداخله در شبکه مدیریت مازندران بیداد می‌کند و باید این روند را اصلاح و کنترل کرد و نباید این نظام مدیریت درهم‌آمیخته باشد. بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد خوبی است زیرا مهم‌ترین سرمایه کشور و انقلاب مردم به شمار می‌روند و قدرت بازدارنده ما مقابل دشمنان مردم هستند.

وی بابیان اینکه از سرمایه بزرگ اجتماعی صیانت کنیم گفت: مردم به‌عنوان ظرفیت اساسی برای ماندگاری است و به فرموده حضرت امام راحل، مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما باید در این زمینه آسیب‌شناسی کنیم ببینیم چرا این سرمایه را نادیده گرفته‌ایم.

استاندار مازندران ادامه داد: شورای عالی اجتماعی تاکنون مصوبات سنگین داشته است و ما باید ببینیم با کدام فکر و رفتار موجبات امروز را دامن زده‌ایم.

اسلامی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و اضافه کرد: در مازندران با مسائل گوناگونی روبرو هستیم و انواع فسادها ازجمله مالی و اخلاقی از مسائلی است که باید در مسیر قانونی به آن برخورد شود.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه فساد به جامعه و مردم لطمه می‌زند گفت: سهم انگاری سبب فیش‌های نجومی می‌شود و این فیش‌ها هیچ‌کدام در بدنه دولت و وزارتخانه‌ها نبوده است و بیشتر این فیش‌ها در بدنه وزارت بهداشت و به دلیل کارانه بوده است.

استاندار مازندران بر لزوم محرومیت‌زدایی و فقرزدایی در استان تأکید کرد و گفت: توانمندسازی مردم و اقتصاد و رونق بخشیدن به کار و تولید مقوله مهمی است و باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بسترسازی و سرعت بخشی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی را امری مهم دانست و هنوز در جلسات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی به نتیجه نرسیدم تا موانع فراروی رونق بخشی را شناسایی کنیم.

وی حمایت از فعالان واقعی را امری ضروری دانست و گفت: موتور حرکت برای شکوفایی اقتصادی در استان باید روشن شود تا معیشت و بستر اشتغال در استان فعال شود.

استاندار مازندران جوان‌گرایی را در حوزه مدیریت امری لازم دانست و گفت: باید جوانان پشت فرمان بنشینند و از بزرگان در این مستندها باکمال احترام خداحافظی کنیم.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در مازندران خواستار راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران واقع در سالن همایش اتاق بازرگانی این استان با بیان اینکه اگر خدا پای کار بیاید، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کاری را بگیرد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و گره‌گشایی کار مردم باعث یاری رساندن از طرف خدا می‌شود.

وی افزود: در صورت ضعیف شدن در این راه و توجه نکردن به مردم مطمئناً با یاری خداوند مواجهه نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران معارفه زودهنگام استاندار مازندران را تدبیری از سوی وزارت کشور دانست و گفت: امیدواریم استاندار سابق مازندران با حکم جدیدشان در ستاد مبارزه مفاسد اقتصادی گام جدیدی را در عرصه مقابله با حوزه اقتصادی و زمین‌خواری بردارند، همان‌گونه که مازندران نیاز به توجه در این زمینه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: مازندران هم در بخش خدمات و هم در بخش‌های کشاورزی، مرکبات، صادرات، صنایع و مشکلات آن، گردشگری و دامداری خلاهایی دارد که نیاز به رفع آنها است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه مازندران هفتگی جمعیت آن دو برابر می‌شود و برای تردد و حمل‌ونقل با وجود این زیرساخت‌ها مناسب نیست، گفت: با وجود حجم مسافران با مشکل و کمبود آب، آرد و نان و زیرساخت‌های گردشگری و ترافیک مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: مازندران راه‌اندازی قطار محلی از رامسر به ساری، احداث اتوبان و آزادراه از رامسر به گلستان را کم دارد و با حضور استاندار جدید امیدواریم این خدمات با رشد تصاعدی شاهد باشیم.

امام جمعه مازندران با اشاره به اینکه در امر حوزه فرهنگی و عفاف و حجاب با وجود حمایت از نیروی انتظامی نیاز به مقابله با هنجارشکنان است، تصریح کرد: منابع طبیعی، آب و فاضلاب مشکلاتی در امر حقوقی دارند که نیاز به ورود جدی برای رفع آن است.

کد خبر 747194

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود