Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه ثامن میزبان دیدار سرخ‌آبی‌های پایتخت مقابل سیاه جامگان و پدیده در هفته‌های نوزدهم و بیستم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال مشکی‌پوشان خراسان و پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد و شاگردان رضا عنایتی نمی‌توانند در ورزشگاه مجهز امام رضا (ع) از سرخ‌پوشان پایتخت پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار پدیده و استقلال در هفته بیستم نیز در ورزشگاه خارج از شهر ثامن برگزار خواهد شد تا هواداران مشهدی نتوانند در ورزشگاه مورد علاقه خود میزبان آبی‌پوشان پایتخت باشند.

مسئولان مشهدی، علت برگزار نکردن دیدار دو تیم پرطرفدار پایتخت مقابل نمایندگان مشهد را ایجاد ترافیک و بی‌نظمی در شهر اعلام کردند زیرا ورزشگاه امام رضا (ع) در مرکز شهر قرار دارد و این امکان وجود دارد به علت استقبال گسترده هواداران مشهدی، در خیابان‌های اطراف ورزشگاه ترافیک ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی

به گزارش قدس خراسان، سید علی اصغر جلالی موسوی اظهار کرد: متخصصان این نیروگاه با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای بخاری و گازی نیروگاه مشهد را برای حفظ پایداری تولید ساخت و یا بازسازی کرده‌اند که مجموع قطعات ساخت و بازسازی شده در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۰۰۰ قطعه رسیده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک گفت: کارکنان اداره تجهیزات کمکی با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در واحدهای بخاری اشکودا و الین، گازی BBC و آلستوم و واحد تصفیه آب نیروگاه، شامل ساخت دو عدد کولر روغن، ساخت قارمونی(اکسپنشن) آب خام، ساخت فیکسچر سنگ زنی روتور ژنراتور، ساخت پیچ پوسته توربین، ساخت انواع ساقه های والو، ساخت انواع سیلندر پیستون، ساخت رینگ های رابط آب خام، ساخت قطعات اکچویترها، اصلاح سایز یاتاقان های ژنراتور، اصلاح محل بوش شافت کلاپ، بازسازی حوضچه روغن ژنراتور، بازسازی انواع والو های سیکل، بازسازی والو های فشار قوی، بازسازی کلاپ ها، از نظر عملکرد مقدار باز شدن کلاپ که باعث افزایش راندمان پمپ های آب خام شد، بازسازی دیافراگم های توربین واحد اشکودا یک، ساخت کراس فایر تیوپ واحد آلستوم یک، بازسازی دفکتور، بازسازی سگمنت های ردیف های واحد آلستوم یک، و...نقشی مهم و حیاتی در تعمیرات و بهره‌برداری از واحدهای نیروگاه و حفظ آمادگی تولید داشته‌اند.
 
وی بیان کرد: نیروگاه مشهد با بیش از ۵۹ سال سابقه تولید برق، در طی سال های اخیر با رویکرد ساخت و بازسازی قطعات مختلف در داخل نیروگاه ، سعی در کاهش هزینه بهره برداری و حفظ پایداری تولید نیروگاه داشته است. 

جلالی موسوی تصریح کرد: صنعت نیروگاهی کشور در سال‌های اخیر با تکیه بر تلاش‌های بی‌وقفه متخصصان، کارشناسان و مدیران توانمند خود با وجود تحریم‌ها، هزینه‌های بالای تأمین قطعات و قیمت پایین خرید انرژی از نیروگاه‌ها، روندی پایدار و مستمر در تأمین انرژی الکتریکی و خدمت‌رسانی به مردم و تأمین برق مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور داشته است و در این زمینه به موفقیت‌های بی‌نظیر و ارزشمندی دست یافته، که یکی از مهمترین آن‌ها بهره‌مندی از دانش متخصصان خود در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز نیروگاهی بوده است. 

مدیر امور تعمیرات مکانیک افزود: نیروگاه مشهد با ۷ واحد تولیدی و توان نامی ۳۲۸ مگاوات تامین کننده بخش عمده برق‌مورد نیاز شهر مشهد و زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت رضا(ع) است.

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان