Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات آمریکا روز پنج شنبه اعلام کردند که کمک امنیتی این کشور به پاکستان را که به گفته یکی از مقامات بالغ بر ۲۵۵ میلیون دلار است، به حالت تعلیق در می آورند.به گزارش بلاغ، مقامات آمریکا اعلام کردند که کمک امنیتی این کشور به پاکستان را به حالت تعلیق در می آورند.

به گزارش رویترز، مقامات آمریکا روز پنج شنبه اعلام کردند که کمک امنیتی این کشور به پاکستان را که به گفته یکی از مقامات بالغ بر ۲۵۵ میلیون دلار است، به حالت تعلیق در می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات آمریکا، تا زمانی که اسلام آباد با طالبان افغانستان و شبکه حقانی بطور جدی برخورد نکند، اعطای این کمکهای مالی همچنان به تعویق خواهد افتاد.

وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام این تصمیم گفت که آن بازتاب یأس و سرخوردگی دولت آمریکا از عدم اقدامات کافی اسلام آباد علیه دو گروه مذکور است؛ گروههایی تروریستی که برای مدتهای مدیدی از پناهگاههای خود در پاکستان برای اجرای حملاتی علیه کشور همجوار خود- افغانستان- استفاده کرده اند که در این حملات نیروهای آمریکایی و افغان کشته شده اند.

وزارت خارجه آمریکا با خودداری از ذکر میزان دقیق کمک مالی معلق شده، اعلام کرد که این تعلیق شامل کمکهای مالی وزارتخانه های امور خارجه و دفاع آمریکا می شود.

با این حال، یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت که کمکهای مالی معلق شده شامل انتقال تجهیزات نظامی و همچنین بازپرداخت وجه عملیات ضد تروریسم پاکستان می شود که مبلغی بالغ بر ۲۵۵ میلیون دلار است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

به گزارش آکسیوس، این مقام آمریکایی می‌گوید راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جزء گزینه‌های احتمالی قرار گیرد. 

جانسون مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند». 

گفتنی است، پس از تعلیق و دستگیری بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، فعالیت‌های اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافت. علیرغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، تا کنون صد‌ها دانشجو توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده‌اند.

این دانشجویان خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند