Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:44:47 GMT

ادامه روند نزولی سکه و دلار در بازار

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۸۸۵۸

 در میان انواع سکه، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، نیم سکه ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۴۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۲۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

در بازار ارز دلار آمریکا که در روزهای اخیر شیب صعودی پیدا کرده بود امروز روند آن معکوس شده و ۴۳۲۰ تومان، یورو ۵۳۲۰ تومان، پوند انگلستان ۵۹۲۴ تومان، لیر ترکیه ۱۱۸۵ تومان، یوان چین ۶۹۶ تومان و درهم امارات ۱۱۹۵ تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دلار مبادله‌ای ۳۶۰۸ تومان ازسوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.

بازار طلا نیز با افت قیمت همراه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۵ هزار و ۷۹۵ هزار تومان و مثقال طلا ۵۸۸ هزار تومان فروخته می‌شود. اونس طلا نیز برای معاملات در بازار جهانی ۱۳۱۹ دلار داد و ستد می‌شود.

نوع طلا قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۵ هزار و ۷۹۵ مثقال طلا ۵۸۸ هزار تومان اونس طلا ۱۳۱۹ دلار نوع سکه   سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۶۵ هزار تومان نیم سکه ۷۳۰ هزار تومان ربع سکه ۴۲۵ هزار تومان سکه گرمی ۲۸۱ هزار تومان نوع ارز   دلار آمریکا ۴۳۲۰ تومان یورو ۵۳۲۰ تومان پوند انگلستان ۵۹۲۴ تومان لیر ترکیه ۱۱۸۵ تومان یوان چین ۶۹۶ تومان درهم امارات ۱۱۹۵ تومان

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

ایتنا - در روزهای اخیر و به ویژه با بالاگرفتن تنش میان ایران و اسراییل، بازار ارزهای دیجیتال با افت شدید قیمت بیت کوین رو به رو بوده است. بر اساس گزارش‌ها، قیمت این رمزارز بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و روی تمام ارزهای دیگر نیز تاثیر منفی گذاشته است.
در بحبوحه تنش‌های میان اسرائیل و ایران، قیمت بیت‌کوین که هفته گذشته ۷۱ هزار و ۶۰۰ دلار بود، به ۶۴ هزار و ۱۴۰ دلار سقوط کرده است.

کارشناسان معتقدند که اولین مقاومت اصلی ممکن است در سطح ۶۶ هزار دلار قرار داشته باشد و مقاومت بعدی نیز روی ۶۸ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گیرد.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده مقاومت ۶۶ هزار و ۸۵۰ دلاری عبور کند، قیمت آن ممکن است دوباره به ۷۰ هزار دلار افزایش یابد.

اما اگر بیت کوین نتواند از این محدوده بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند و به سطح ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس ۶۳ هزار دلار نزول کند.

علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال بزرگ نیز در هفته های اخیر کاهش قیمت را تجربه کرده اند. اتریوم ۸.۰۲ درصد، سولانا ۱۵.۹ درصد و ریپل ۱۵.۷۱ درصد کاهش قیمت داشته اند. در مقابل، تتر و یو اس دی کوین تقریبا ثابت مانده اند.

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش بازار جهانی این بخش را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.36 تریلیون دلار برآورد می شود که نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد رشد داشته است. سهم بیت کوین در این بازار نیز ۵۴.۲۳ درصد است که هشت دهم درصد کاهش را تجربه کرده است.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته شاهد افت قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بزرگ بوده است. این روند کاهشی در بحبوحه تنش های سیاسی و جنگ روانی در منطقه خاورمیانه تشدید شده است.

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • دلار در جست‌وجوی ایستگاه ثبات
  • عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد | بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی