Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:49:43 GMT

نیمه نخست در شان پالایش نفت آبادان ظاهر نشدیم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۹۶۴۵

نیمه نخست در شان پالایش نفت آبادان ظاهر نشدیم

آبادان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: متأسفانه ما در نیمه نخست این دیدار در شان تیم نفت ظاهر نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم بسکتبال نیروی زمینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی دیروز به لحاظ کیفی خیلی خوب بود، افزود: در نیمه نخست بازی امروز بازیکنانمان خیلی با غرور وارد زمین شدند و حریف را دست کم گرفتند و این در حالی است که در بازی‌های پلی‌آف، نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت چون فرصت خطا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دیدید که در نیمه نخست قدری کار گره خورد و نوع بازی دفاع و حمله به شکلی نبود که در شان تیم ما باشد اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم و تعویض‌هایی که انجام شد، شرایط رو بهبودی گذاشت و آن روند دلخواهمان را در نیمه دوم شاهد بودیم.

سامری تصریح کرد: دو بازی برگشت نیز با تیم نیروی زمینی در تهران خواهیم داشت و به طور مسلم آن بازی‌ها نیز بازی‌های ساده‌ای نیست لذا سعی می‌کنیم تا با کمترین اشتباه به مرحله بعدی صعود کنیم و باید استراحتمان به گونه‌ای باشد تا با توان بهتر و بیشتری بتوانیم مرحله سوم را آغاز کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تا الآن تصمیمی برای اضافه یا کم کردن بازیکنی از تیم نداریم و اگر چنین تصمیم را بگیریم به طور حتم اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف بازی‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، عصر امروز تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۷۸ بر ۶۰ به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود نیروی زمینی، کوارتر دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ به سودی نفت، کوارتر سوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به نفع پالایش نفت و کوارتر چهارم این دیدار نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به نفع طلایی پوشان آبادان تمام شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند