Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@19:12:19 GMT

مرگ دلخراش ۲ جوان در برخورد تیبا با درخت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۹۸۶۷

مرگ دلخراش ۲ جوان در برخورد تیبا با درخت

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 2 بامداد دیروز جمعه یک دستگاه خودرو تیبا، در مسیر ورودی شهر همدان مقابل دانشگاه پیام نور از مسیر منحرف و پس از برخورد با درخت حاشیه بلوار واژگون می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه راننده و سرنشین 30 ساله این خودرو به علت سرعت بالای 140 کیلومتر این خودرو و علی رغم بستن کمربند ایمنی در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فکری اظهار داشت: کارشناسان پلیس راهور، سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده جوان این خودرو را علت این حادثه ناگوار اعلام کرده اند.

رئیس پلیس راهور استان با اعلام اینکه 2 دوربین نصب شده ثبت تخلف در بلوار شهید همدانی غیرفعال است، گفت: این بلوار نیازمند شیارهای لرزاننده و پل عابر پیاده است و باید عرض این بلوار یکسان سازی شود.

لازم به ذکر است، این دومین حادثه ای است که در نیمه نخست دی ماه امسال در بلوار شهید همدانی رخ می دهد، در سانحه اول بر اثر برخورد سواری پژو با تیربرق، این خودرو دچار حریق شد که بر اثر این سانحه یک نفر در میان شعله های آتش جان باخت و 2 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

عکس تزئینی است

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند. مسعود رنجبریان با بیان این مطلب تاکید کرد: «عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبل و سوبل، اقدام می کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه جرایمی که پلیس راهور برای آنها در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده: «پس از تعطیلات نوروز ، ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام شد و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار ، ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.»

درطرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

محور طرح ساماندهی مشاغل سیار منطقه ۲: حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب(محله طرشت)، منطقه ۳: حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک(محور شریعتی) منطقه ۷: نظام‌آباد و خیابان دماوند منطقه ۹ : چهل‌وپنج متری زرند منطقه ۱۰: خیابان امام خمینی(ره) منطقه ۱۱: خیابان وحدت اسلامی منطقه ۱۳: خیابان نیروی هوایی منطقه ۱۴ : خیابان شکوفه و درودیان منطقه ۱۵ :خیابان شهرزاد منطقه ۱۶ : خیابان بیست‌متری جوادیه منطقه ۱۷: بزرگراه نواب(شیخ محمدی) منطقه ۲۱ : بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی کد خبر 846972 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد