Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی از مردم استان اصفهان به مناسب راهپیمایی حماسی در روز پنج شنبه 14 دی ماه 1396 قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این پیام آمده است: راهپیمایی مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر نشان داد که مردم بصیر استان اصفهان نسبت به نقشه‌ و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار، آگاه و هوشیار هستند؛ حضور آگاهانه و مخلصانه مردم در صحنه، آب سردی بود بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی.

در ادامه این متن تصریح شده است: استکبار جهانی هرگاه فرصت را برای اجرای نقشه‌های خود مناسب ببیند، چنگ و دندان نشان داده و برای ضربه زدن به ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

در این متن تشکر همچنین خاطرنشان شده است: دشمنان سیلی‌خورده انقلاب اسلامی پس از شکست‌های متعدد خود در صحنه‌های مختلف به ویژه پس از شکست گروه‌های تکفیری دست‌نشانده در عراق و سوریه، این بار از حضور مردم معترض نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در خیابان‌ها سوءاستفاده کرده و با فرستادن گروه‌های تروریستی به داخل کشور، قصد برهم‌زدن امنیت و آرامش ملت ایران را داشتند که بار دیگر با حضور پرشور مردم، این فتنه نیز خاموش شد.

در گوشه دیگری از این متن تشکر مطرح شده است: برخی از شعارهایی که توسط اغتشاشگران در فتنه اخیر سر داده شد، نشان داد که این بار، دشمنان انقلاب اسلامی، اسلام و قرآن را نشانه رفته‌اند و با موج‌سواری بر روی تجمعات مردمی، به دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما غافل از اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه، اجازه سوءاستفاده دشمنان را نمی‌دهند.

در ادامه این متن همچنین عنوان شده است: بدون شک اقدامات اخیر اغتشاشگران، از نظر قانونی جرم بوده و لازم است تا خسارت‌های وارده توسط افرادی که سردسته این اغتشاشات بوده‌اند، پرداخت و حقوق عمومی و خصوصی ضایع شده، جبران شود.

در پایان این متن آمده است: ضمن تشکر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز پنج‌شنبه 14 دی ماه 1396 و حمایت دوباره از انقلاب اسلامی و رهبری، لازم است تا مسؤولان اجرایی کشور و استان، مطالبات به حق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر