Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بردسیر از افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد و گفت:از ابتدای سال جاری ۴ تن مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شده است.

محمد امین نخعی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه گذشته اظهار داشت:در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ کیلوگرم هروئین در بردسیر کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بردسیر تشدید می‌شود

دادستان بردسیر از تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و هشدار داد: منازلی که محل توزیع مواد مخدر قرار داده شده باشند به نفع دولت ضبط خواهند شد.

وی درخصوص مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر بیان کرد: با تقویت ایست وبازرسی‌ها موفق شده ایم در سال جاری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان ۸۰ درصد افزایش یابد.

کشف ۲۵ کیلوگرم هروئین از داخل یک دستگاه سمند عبوری در بردسیر

این مقام قضائی همچنین اعلام کرد:شامگاه گذشته ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از داخل یک دستگاه خودروی عبوری سمند کشف و یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

نخعی ادامه داد:قاچاقچیان قصد انتقال این محموله هروئین از مرز‌های شرقی کشور به استان اصفهان را داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان