Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:35:27 GMT

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا بر شاهین انزلی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۰۱۴۵

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا بر شاهین انزلی

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل)، عصر شنبه با نتیجه سه بر صفر بر شاهین انزلی غلبه و صدر نشینی خود را در جدول مسابقات تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیمه اول بازی با گل به دروازه خود توسط میثم میرزایی بازیکن شاهین در دقیقه هفت و گل امین حقده مهاجم تیم شهرداری در دقیقه 25 با نتیجه 2 بر صفر به سود شهرداری آستارا به پایان رسید و در نیمه دوم، تیم شهرداری بازی را به پیش برد و امین حقده در دقیقه 75، سومین گل شهرداری آستارا را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و قضاوت آن را محمدرضا منصوری، حسن یوسفی صفت و حامد تازه دل بر عهده داشتند.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها 14برد، سه مساوی و یک باخت کسب کرده و با 45 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان ایستاده است.
در دیگر بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، شهرداری رضوانشهر با نتیجه 2 بر صفر شهرداری کلاچای را شکست داد، میرزاکوچک صومعه سرا با نتیجه سه بر یک ملوان جوان رشت را مغلوب کرد، دخانیات گیلان با نتیجه یک بر صفر مهتاب بافت شفت را از پیش رو برداشت و ملوان ب انزلی با نتیجه سه بر سه برابر شهرداری کوچصفهان به تساوی دست یافت.
تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیستم مسابقات جام گیل، میهمان شهرداری کوچصفهان خواهد بود.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) با همدیگر رقابت می کنند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان فعالیت ورزشی می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد