Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دومین دوره کارگاه آموزشی اجرای طرح نیک (یاوران کوچک نماز) ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک در ساختمان شماره دو بهزیستی شهرستان ری واقع در خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهید سرگرد محمدی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین روح الله ملکی، مبلغ مرکز تخصصی نماز کشور در ارتباط با موضوع نماز با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات به تشریح فلسفه و چرایی نماز و نیز آثار، شرایط و احکام نماز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هماهنگی ستاد اقامه نماز (مرکز تخصصی نماز) و اداره بهزیستی شهرستان ری، هماهنگی های لازم انجام شده و مربیان مهدهای کودک در بحث پرورش مذهبی کودکان به عنوان شیوه های دعوت به نماز، آموزش دوره ای می بینند. در دوره آموزشی طرح نیک، راهکارهای عملی دعوت کودکان به نماز، نحوه پاسخ دادن به پرسش های مذهبی کودکان و آسیب های حوزه کودکان در مورد مذهب و دین و اصول دعوت کودکان به نماز آموزش داده می شود.

ملکی افزود: طرح مبین ( مدیریت برنامه ریزی یاوران نماز) ویژه مدیران دوره متوسطه نیز از دیگر از طرح های مرکز تخصصی نماز کشور است.    

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از  گرگان، مهدی کلاسنگیانی با اشاره به دور جدید فعالیت‌های مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری اظهارکرد: ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های شهروندان در راستای زندگی سالم و زیست اجتماعی  مطلوب  هدف اصلی از برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: تلاش ما براین است در این مرکز آموزش‌های شهروندی در موضوعات روابط و مناسبات اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و انضباط اجتماعی، بهداشت، محیط زیست و ...  را به شهروندان ارائه کنیم.

کلاسنگیانی در ادامه با اشاره به آموزش‌های شهروندی ارائه شده در یکسال گذشته گفت: در مجموع ۴۱۴ کارگاه و دوره آموزشی به مدت یکهزار و ۳۶۸ ساعت توسط مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری و دیگر سازمان‌های تابعه از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل، سازمان آتش‌نشانی و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اعلام کرد: بالغ بر ۴۴ هزار و ۱۵۰ نفر از شهروندان گرگانی از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج