Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از واشنگتن مشکلات بی خانمان‌های آمریکا را که در سرمای شدید شرق این کشور نزدیک کاخ سفید بدون سرپناه مانده اند، بازتاب داد.

در این گزارش آمده است: حتی از دو کیسه خواب و تعداد زیادی پتو هم دیگر کاری ساخته نیست. در این سرمای قطبی که زندگی ساکنان شمال شرق آمریکا را فلج کرده است، جین یانگ هون نمی‌تواند در چادری که برای او نقش خانه را دارد و در چند قدمی کاخ سفید نصب شده، خودش را گرم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به ۷۵۰۰ بی خانمان در پایتخت آمریکا که دمای آن این روز‌ها به ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر هم رفته است، زندگی می‌کنند. جین یانگ هون، شهروند آمریکایی با اصلیت کره جنوبی وضعیت خود را هولناک توصیف می‌کند و می‌گوید، گرمخانه‌هایی که برای بی خانمان‌ها در نظر گرفته شده اند، بسیار خطرناک هستند.

در واشنگتن فقط افرادی که حقوق بالایی دریافت می‌کنند قادرند سر پناهی برای خود و خانواده خود اجاره کنند.

کیت ویلی، مسئول بخش ارتباطات انجمن کمک به بی خانمان‌ها (SOME) معتقد است که طی پنج سال اخیر، شمار افرادی که فاقد سرپناه هستند به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

چارلز جکسون، یکی از بی خانمان‌های واشنگتن گفت، در ماه اوت بعد از ۲۰ سال کار در حرفه نجاری شغل خود را از دست داد و دیگر قادر به پرداخت اجاره بهای منزلی که در آن زندگی میکرد نیست.

در گوشه دیگری از شهر نزدیک ساختمان وزارت امور خارجه آمریکا دو برادر به نام‌های مارک و تامی تیلور بیرون چادر در کنار آتش خود را گرم می‌کنند. مارک می‌گوید که از ۴۰ سال پیش در خیابان‌ها روزگار می‌گذراند.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده