Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس به سختی در خانه کالیاری توانست پیروز شود و البته این پیروزی مهم، تحت تاثیر مصدومیت دو مهره مهم بیانکونری قرار گرفت.

طرفداری- در بیستمین هفته سری آ، تیم های کالیاری و یوونتوس به مصاف هم رفتند که شاگردان الگری توانستند با نتیجه 1-0 در خانه کالیاری پیروز شوند.

اطلاعات بازی

زمان و تاریخ بازی: شنبه 16 دی

تورنمنت: هفته بیستم سری آ

استادیوم: ساردنیا آرنا

گلزن: برناردسکی (74) برای یوونتوس

ترکیب تیم ها و آمار بازی

برای اطلاع از آمار بازی به صفحه اختصاصی طرفداری در این مسابقه و برای اطلاع از نتایج سایر دیدار ها به بخش نتایج زنده مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی

یوونتوس بازی را بسیار خوب شروع کرد و در دقیقه نهم، ضربه آزاد دیبالا به تیرک دروازه برخورد کرد. یک دقیقه بعد، هیگواین با ضربه خود دروازه میزبان را تهدید کرد. در دقیقه 17، شوت محکم برناردسکی به تیرک دروازه کالیاری خورد تا تعداد ضربات بیانکونری به تیر دروازه حریف به عدد دو برسد. در دقیقه 20 مهدی بن عطیه موفق به گلزنی شد که داور آفساید اعلام کرد. 

تکمیل می شود...

خلاصه بازی

اضافه می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت