Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه رشد 10 درصدی قیمت مسکن  مناسب است، اظهار کرد: توصیه می‌­شود که مالکان این رشد قیمت را داشته باشند، زیرا این افزایش نشان­ دهنده رونق و زنده بودن بازار مسکن است.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت مسکن نشان­ دهنده واکنش به وضعیت اقتصادی کشور است و به نوعی شاخص اصلی رشد به شمار می­‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم ­اکنون باثبات روبه‌رو شده است، گفت: آمارها نشان می‌­دهد که بازار مسکن در 9 ماهه ابتدای سال بهترین شرایط را در طی 4 سال گذشته داشته است.

به گفته وی؛ در آینده شاهد جهش قیمتی مسکن نخواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت بازار اجاره گفت: در 6 ماهه ابتدای سال، شاهد رشد 14 درصدی قیمت اجاره بها بودیم ولی در 6 ماهه دوم سال، قیمت­ها تعدیل و در برخی از مناطق کاهش قیمت اجاره نیز داشته‌­ایم.

وی در پایان گفت: هم ­اکنون بازار مسکن در بهترین شرایط خود به سر می‌­برد و متقاضیان می‌­توانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت واحد مسکونی خود را خریداری کنند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد

غلامی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته که سامانه خودنویس در راستای بهبود بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است شاهد برقراری عدالت و شفافیت در معاملات بازار اجاره مسکن هستیم، گفت : سامانه خودنویس در حال حاضر نقش موثری در کاهش دلالی و سوداگری بازار اجاره مسکن داشته است.

وی افزود:  بازار اجاره مسکن در گذشته به دلیل آنکه این سامانه راه اندازی نشده بود با مشکلات بسیار زیاد از جمله افزایش دلالی و سوداگری روبرو بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مشکلات در این بخش برطرف شده است.

او گفت: کاهش حق الزحمه های نجومی که توسط مشاوران املاک پیش این دریافت می شد با راه اندازی این سامانه برطرف شده و ما شاهد بهبود وضعیت معاملات در بخش اجاره هستیم.

غلامی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه  ما شاهد شفافیت ۱۰۰ درصدی معاملات مسکن در این بازار هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد