Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@22:00:55 GMT

عامل قتل پارک بنفشه بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۱۴۶۴

عامل قتل پارک بنفشه بازداشت شد

به گزارش امتداد، نیمه شب چهارشنبه، ۱۳‌دی‌ماه بود که مأموران کلانتری ۱۲۷‌نارمک از نزاع خونین بین چند جوان در پارک بنفشه با خبر شده و در محل حاضر شدند.

در اولین بررسی‌ها معلوم شد که پسری ۲۲‌ساله به نام هوشنگ مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. بعد از تأیید خبر، قاضی مردادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات بعدی نشان داد که هوشنگ از ناحیه سفیدران با ضربه چاقو هدف قرار گرفته و به علت خونریزی شدید فوت شده است.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی متوجه شدند که عامل حادثه پسری ۲۲‌ساله به نام بابک است.

شاهدان گفتند: بابک همراه دوست ۲۳ ساله‌اش بهزاد در حال عبور از پارک بود که هوشنگ او را مسخره کرد. با وجود اینکه هوشنگ به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت بابک به طرف او رفت و با هم درگیر شدند. وقتی مشاجره آنها بالا گرفت هوشنگ چاقو کشید و قصد داشت که به بابک ضربه بزند. بابک اما چاقو را از دست هوشنگ بیرون آورد و با همان چاقو به سفیدران پایش ضربه زد و بعد همراه بهزاد از پارک فرار کرد. 

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که کارآگاهان پلیس در این باره تحقیق کرده و خانه بهزاد را در حوالی پارک شناسایی و روز پنج‌شنبه ۱۴‌دی‌ماه او را در خانه اش بازداشت کردند.

بهزاد در همان اولین تحقیقات گفت که در جریان نزاع حضور داشته، اما بابک مرتکب قتل شده است. با اطلاعاتی که بهزاد در اختیار پلیس گذاشت بابک هم ساعتی بعد بازداشت شد. مأموران پلیس در بازرسی از خانه بابک لباس‌های خون‌آلود مربوط به روز حادثه را کشف کردند.  

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از دو متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است. 

منبع: روزنامه جوان

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت