Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso 9001، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل در سالن اجتماعات مرکزی این بانک آغاز شد.
به گزارش صدای ایران، عبد المجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد iso9001 در بخش مالی گفت: راهبرد امور براساس چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهمترین عامل در اجرای صحیح و نتیجه گیری مطلوب در سازمان های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورسعید پیاده سازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: از تمامی پرسنل می‌خواهم ضمن رعایت چارچوب‌های شناخته شده دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت های خود در نظر داشته باشند.در ادامه مجید رضی زاده معاون مالی بانک ایران زمین بزرگترین عامل رشد سازمان را کار تیمی و گروهی دانست و گفت: کار گروهی و هم افزایی که از طریق کار مشترک ایجاد می شود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.وی افزود: خوشبختانه این نگرش و فکر در مدیریت عالی بانک ایران زمین وجود دارد و فضای هم فکری و همکاری روز به روز در حال افزایش است.رضی زاده حرکت به سمت استاندارد سازی را لازمه توسعه سازمان‌های بزرگ دانست و اظهار داشت: رشد و توسعه سازمانی نیازمند حرکت صحیح و از پیش تعیین شده است که لازمه آن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخشهای مختلف بخصوص بخش مالی است.پروژه پیاده سازی مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین به همراه کلاسهای آموزشی آن از 14 دی ماه آغاز شد است، که یکی از دستاوردهای آن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso 9001 و آشنایی همکاران با این سیستم خواهد بود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن