Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با وینفرد شفر به‌روزهای خوب خودش برگشته و با روند رو به رشدی که طی هفته‌های اخیر داشته است، در روند رو به رشدی که استقلال دارد بدون شک نام سرور جپاروف ، هافبک ازبکستانی این تیم، یکی از پررنگ‌ترین‌هاست و او توانسته است بعد از یک نیم‌فصل حضور در استقلال تبدیل به مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب وینفرد شفر شود؛

در حالی که استقلال با شروع نیم‌فصل دوم کار سخت‌ی برای قرار گرفتن در بالای جدول دارد و حضور مهره‌هایی مانند سرور جباروف درنتیجه گیری این تیم تأثیرگذار است، یک حرکت این بازیکن ازبک وینفرد شفر را در آستانه دردسری بزرگ قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۴۳ دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان درحالی‌ که بازی با برتری یک بر صفر تیم تهرانی همراه بود روی صحنه‌ای ساده سرور جباروف پس‌ ازاینکه مدافع حریف تعادلش را از دست داد با استوک روی کمر او رفت؛ صحنه‌ای که سبب دریافت کارت قرمز مستقیم می‌شد اما از دید داور و کمک‌داور پنهان ماند در حالی که دوربین‌های تلویزیونی صحنه را ضبط کردند.

اکنون جپاروف که در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتورسازی را به‌طور حتم از دست‌داده است در آستانه محرومیت قرارگرفته است و این احتمال وجود دارد طی روزهای آینده از سوی کمیته انضباطی با محرومیت سنگین مواجه شود.

بر اساس بند ۳ از ماده ۶۵ آییننامه انضباطی فدراسیون فوتبال این خطا از سوی سرور جباروف با توجه به اینکه شدید بوده و می‌توانست باعث آسیب جدی بازیکن حرف شد، احتمالا با سه جلسه محرومیت برای جباروف جریمه می‌شود.

با این وضع اگر کمیته انضباطی خطای شدید جباروف رو با حداکثر محرومیت مواجه کند این بازیکن ازبک علاوه بر دیدار با تراکتورسازی در تبریز، سه بازی دیگر استقلال را در لیگ برتر از دست خواهد داد. دیدارهای استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی، پدیده با استقلال در مشهد و استقلال با پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی سه جدالی است که احتمالا سرور جباروف با خطای بی‌مورد خود از دست خواهد داد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟