Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک تجارت مهمترین محورهای عملیاتی این بانک تا پایان سالجاری را تجهیز منابع ، وصول مطالبات و فروش املاک مازاد و تملیکی عنوان کرد.
به گزارش صدای ایران رضا دولت آبادی در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور بیش از دوهزار نفر از مدیران و روسای شعب این بانک در سراسر کشور برنامه های عملیاتی خود در کوتاه مدت برای بهبود وضعیت این بانک را اعلام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جذب منابع پایدار و با کیفیت را از جمله مهمترین اولویتهای عملیاتی بانک تجارت در مقطع کنونی عنوان کرد و یادآور شد:  قطعا بانک تجارت با پایبندی به رویکرد و دستورالعملهای بانک مرکزی در خصوص نرخ سود سپرده ها از هرگونه اقدامی که انضباط بازار پول در کشور را تحت تاثیر قرار دهد پرهیز خواهد کرد و به جای آن خواهیم کوشید از طریق ارائه خدمات باکیفیت و متفاوت ارزی و ریالی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک  زمینه را برای جذب منابع از طیف های مختلف مشتریان فراهم آوریم . وی در این خصوص افزود : امروز واحدهای ارزی و شعب بانک تجارت از ظرفیتهای بسیار خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان جهت صدور ضمانتنامه های ارزی و ریالی  ، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی ، خرید و فروش ارز و ... برخوردارند ، ضمن آنکه برنامه ما ارتقاء فوری سامانه های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه IT بانک برای ارائه خدمات ممتاز بانکداری الکترونیک به هم میهنان است .
مدیرعامل جدید بانک تجارت در ادامه با تشریح اولویتها و برنامه های این بانک برای کاهش مطالبات معوق گفت : تشدید مشکل مطالبات معوق در سالهای اخیر یکی از اصلی ترین دلایل محدود شدن قدرت بانکها در تامین مالی بنگاه های تولیدی کشور بوده و آنچه در این میان از شبکه بانکی انتظار می رود افزایش تلاش در جهت وصول مطالبات غیرجاری است که بانک تجارت نیز با توان و سرعت بیشتری در این حوزه فعال خواهد بود. وی افزود : همانطور که مدیران ارشد اقتصادی کشور نیز تاکید دارند رویکرد بانک تجارت در حوزه وصول مطالبات ، جدیت توام با دقت و انعطاف پذیری در بررسی و تعیین تکلیف پرونده های مطالباتی است .  وی با اشاره به تشکیل کمیته های وصول مطالبات این بانک در سطوح مختلف تاکید کرد : هدف اصلی ما در این حوزه فراهم آوردن شرایط مناسب برای چرخش موثر منابع بانک و کسب نقدینگی لازم برای اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان و دیگر کارآفرینان واقعی اقتصاد کشور است و امیدواریم با تداوم موفقیت بانک در این حوزه طی سال مالی آتی بتوانیم اقدام به آزادسازی بخشی از ذخایر مطالباتی بانک نموده و شرایط مطلوب تری را برای تامین حقوق ذینفعان از جمله سهامداران و سپرده گذاران بانک ایجاد نماییم.
دولت آبادی تسریع در فروش املاک مازاد را از دیگر اولویتهای عملیاتی این بانک در کوتاه مدت بر شمرد و افزود : یکی از مهمترین راه حلهای موجود برای بهبود وضعیت صورتهای مالی بانکها ، مولدسازی دارایی ها است و برای تحقق این هدف فروش املاک مازاد بسیار مهم است و با اجرایی شدن آن بخشی از مشکلات شبکه بانکی برای تامین مالی بخش تولید در کشور از میان برداشته می شود . وی افزود : در این زمینه تصمیمات مهمی در جهت افزایش اختیارات ارکان ذیربط بویژه مدیریتهای استانی بانک اتخاذ شده و انتظار می رود بانک تجارت عملکرد موفقی در فروش املاک مازاد خود در شبکه بانکی کشور ارائه دهد .

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای پایان حدنگاری اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوقی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تلاش‌های جهادی همکاران، دستاورد‌های بسیار خوبی داشت.

محمدرضا بزرگ‌مهر افزود: ما توانستیم ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر را تثبیت و برای آنها سند مالکیت صادر کنیم.

او اضافه کرد: در بخش اراضی کشاورزی نیز توانستیم نزدیک به ۱۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر را سنددار کنیم که این کار مهم موجب جلوگیری از تداخلات و تعارضات می‌شود و کشاورزان هم می‌توانند با این سند مالکیت از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر همچنین بیان کرد: سال ۱۴۰۲ این اداره‌کل توانست ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع را سنددار کند.

بزرگ‌مهر گفت: در بخش نهضت ملی مسکن هم توانستیم برای تمامی اراضی که اداره‌کل راه و شهرسازی و اداراه‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ما معرفی کردند، سند مالکیت صادر کنیم که این کار پیش از آغاز عملیات ساخت مسکن بود و در نوع خود در کشور کم‌نظیر بود.

او اضافه کرد: پارسال برای ۹۰ درصد از اراضی شهرک‌های صنعتی سند ماکیت صادر کردیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۳ هم گفت: امسال برنامه داریم حدنگاری اراضی کشاورزی را به پایان برسانیم و کار‌های سنددار کردن شهرک‌های صنعتی را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، چگونه؟ محمدجواد هادی
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند