Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:05:27 GMT

مستند "اژدهای رگ سفید" + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۲۲۱۷

مستند 'اژدهای رگ سفید' + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مستند "اژدهای رگ سفید" بزرگترین عملیات مهار آتش چاه‌های نفتی و گازی که با جدیت فراوان و تلاش های شبانه روزی جهت خاموشی آتش ۱۲۰ متری و مهار فشار گاز با قدرت ۲۴۰۰ PSI را مشاهده می‌کنید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش سوزی شدید یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با تلاش نفسگیر آتش نشانان در شهر رشت خبر داد و گفت: در این حادثه، مردی حدودا ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و دو خودرو مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با پشت بام‌های بهم پیوسته در شهر رشت، امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به کاربری مغازه‌ها و اعلام عملیاتی سنگین آتش سوزی، بلافاصله ۳۴ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، شعله‌ور شدن آتش در پشت بام یک باب منزل مسکونی و دو مغازه با کاربری تعمیرگاه ماشین و رستوران را مشاهده کردند و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بنزین و پشت بام‌های متصل بهم، تیم‌های عملیاتی به سرعت از چندین نقطه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مهار آتش سوزی با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان بعد از مدت زمان دو ساعت و پانزده دقیقه مهار شد، تصریح کرد: در این حادثه به خودروهای نمایشگاه همجوار آسیبی نرسید اما دو خودرو پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت و مردی حدوداً ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 746428

دیگر خبرها

  • ببینید | رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است + فیلم
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت