Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:34:35 GMT

نکته جنجالی اعدام عضو حماس توسط داعش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۲۲۶۲

نکته جنجالی اعدام عضو حماس توسط داعش +عکس

در فیلم اعدام نشان می‌دهد که پاسگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابو سالم مشخص است و مشخص است عملیات اعدام در نقطه‌ای صورت گرفته که در تیررس نظامیان اشغالگر بوده‌اند.

به گزارش مشرق، فیلمی که اخیرا توسط شاخه مصر داعش منتشر شده، جنجال‌های زیادی به پا کرده است. در این فیلم عوامل ولایة سیناء (شاخه داعش در مصر) یک عنصر حماس را در صحرای سینا و نزدیکی مرزهای غزه اعدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم، پاسگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابو سالم مشخص است و نشان می‌دهد عملیات اعدام در نقطه‌ای صورت گرفته که در تیررس نظامیان اشغالگر بوده‌اند. به همین علت بسیاری از منتقدان داعش به ویژه حامیان حماس، این فیلم را قرینه دیگری برای «وابستگی داعش به اسرائیل» می‌دانند.

کاربران با اشاره به درگیری و نزاع میان حماس و اسرائیل، می‌گویند داعش در نقطه‌ای بر مبارزه با حماس تمرکز کرده که پاسگاه‌های اشغالگران را می‌توان به راحتی هدف قرار داد. الویت‌بخشی به جنگ با حماس در حالی در صحرای سینا دنبال می‌شود که در این نقطه حماس حکومت ندارد تا داعش مدعی حملات حماس به خود شود.

از طرف دیگر آزادی عمل نسبی برای ترور عوامل حماس در نزدیکی مرزها، انگشت اتهام را به سمت دولت السیسی برده است که چه طور در این نقطه، داعش می‌تواند مراسم علنی برگزار کند بدون این‌که نیروهای مصری متعرض شوند.‎

منبع:اعلام الحربی

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»