Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از راهیابی ورزشکار و مربی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی سه گانه بزرگسالان کشور به منظور حضور در کمپ استعدادیابی آسیا خبر داد.

مصطفی باباملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 'پارسا محجوب' به عنوان ورزشکار و 'مهدی حقی' به عنوان مربی از سوی کادر فنی و فدراسیون برای حضور در اردوی تیم ملی سه گانه دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی سه گانه آقایان از امروز یکشنبه (16 دی) با حضور 6 ورزشکار آغاز و به مدت حدود یک ماه در شهر یاسوج ادامه پیدا می کند.
باباملکی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی سه گانه کشورمان به منظور کسب آمادگی و انتخاب افراد برتر برای حضور در کمپ استعدادیابی آسیا در کشور تایلند که اواخر بهمن امسال برگزار می شود، برپا خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه یادآور شد: حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که اردیبهشت ماه سال آینده در هنگ کنگ و همچنین مسابقات آسیایی که شهریور ماه 97 در جاکارتا اندونزی برگزار می شود از دیگر اهداف برپایی اردوی تیم ملی سه گانه ایران است.
باباملکی خاطرنشان کرد: 6 ورزشکار به تیم ملی بزرگسالان و امید دعوت شده اند که محجوب ورزشکار بسیجی کرمانشاهی نیز یکی از آن هاست.
وی در پایان از سید مقصود شبیری به عنوان سرمربی تیم ملی سه گانه ایران یاد کرد و افزود: مهدی حقی نیز به عنوان یکی از هشت مربی در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.
مسابقات سه‌گانه ورزشی ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند، مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.
مسافت سرعتی: 750 متر شنا، 20 کیلومتر دوچرخه‌ سواری، 5 کیلومتر دو
مسافت استاندارد یا المپیکی: 1.5 کیلومتر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌ سواری، 10 کیلومتر دو
مسافت طولانی: 1.9 کیلومتر شنا، 90 کیلومتر دوچرخه‌ سواری، 21.1 کیلومتر دو
در استان کرمانشاه حدود یکصد ورزشکار زیرنظر هیات ورزش های سه گانه مشغول تمرین و فعالیت هستند که 70 درصد آن ها را آقایان و 30 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان