Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:35:38 GMT

آغاز تمرینات تیم ملی جودو در تاشکند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۲۷۲۱

آغاز تمرینات تیم ملی جودو در تاشکند

اعضای تیم ملی جودو که برای برپایی یک اردوی تمرینی راهی ازبکستان شده‌اند، تمرینات خود را در تاشکند آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی جودو کشورمان که روزهای پایانی دی‌ماه می بایست در رقابتهای گرندپری تونس شرکت کند، پنجشنبه گذشته راهی ازبکستان شد تا پیش از حضور در این رقابتها در کمپ تمرینی تاشکند شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی قلی پور، قاسم نوری زاده، امین کامیاب، علیرضا خجسته، سعید ملایی، جلال و جواد محجوب، قاسم باغچقی، حمیدرضا سجادی فر، علی پرهیزگار و حمیدرضا ملک زاده جودوکاران اعزامی به تاشکند هستند که می بایست به مدت ۱۰ روز به همراه تیم ملی ازبکستان تمرینات مشترکی را سپری کنند. 

محمد منصوری، محسن ذکریا و احمد کاظمی هدایت جودوکاران کشورمان در این اردو را برعهده دارند. قرار است در جریان این اردو چند دیدار تدارکاتی بین تیم های ایران و ازبکستان برگزار شود. این تیم بعد از بازگشت به تهران راهی تونس خواهد شد. 

رقابتهای گرندپری تونس با حضور ۴۲۰ جودوکار از ۵۰ کشور به عنوان اولین تورنمنت رسمی سال ۲۰۱۸ جودو طی روزهای ۲۹ دیماه تا اول بهمن برگزار خواهد شد. 

رامین صفویه و محمدبریمانلو که قرار است به همراه تیم ملی راهی تونس شوند، در اردوی ازبکستان حضور ندارند و پس از تمرین در شهرهای خود تیم ملی را در سفر به تونس همراهی خواهند کرد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات