Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@08:31:43 GMT

جنایت آتشین پایان دوستی پنهانی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۲۷۴۵

جنایت آتشین پایان دوستی پنهانی

به گزارش جام‌جم، اوایل پاییز امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی اسلامشهر از ناپدید شدن دختر جوانشان خبر داد. با تحقیق از این خانواده معلوم شد که فرزند آنها برای خرید از خانه بیرون رفته و برنگشته، تلفن همراهش هم خاموش است. همه‌جا را جست‌وجو کرده‌اند، اما موفق به یافتن وی نشده‌اند.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن دختر گمشده ادامه داشت تا این‌که ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند او با پسر جوانی ارتباط دوستی داشته و آخرین بار نیز با وی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران تحقیقات را روی پسر جوان متمرکز کردند. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند پسر جوان خانه‌اش را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته است. همین سرنخ کافی بود تا ماموران اطمینان یابند او از سرنوشت دختر گمشده خبر دارد.

جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که پسر فراری را شناسایی کردند و او در مخفیگاهش بازداشت شد.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی، اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی شد با دختر جوان آشنایی نداشته و از سرنوشت او خبری ندارد، اما او در ادامه تحقیقات، سکوت خود را شکست و به قتل دختر جوان اعتراف کرد.

متهم جوان به افسر تحقیق گفت: من و دختر جوان از مدتی قبل با هم دوست بودیم. روزحادثه با هم قرار گذاشتیم که سر موضوعی جر و بحث کردیم. وقتی دعوایمان بالا گرفت، عصبانی شدم و او را خفه کردم. مانده بودم با جسد او چه کنم. ساعاتی کنار جسد دختر موردعلاقه‌ام ماندم.

وی افزود: بعد تصمیم گرفتم جسد را به مکان دیگری منتقل کنم وآن را به آتش بکشم تا ردی از جنایت نماند. جسد را داخل خودرویم گذاشتم و به سمت اتوبان تهران ـ قم رفتم. همین‌طور سرگردان بودم و می‌ترسیدم دیر یا زود ماجرا فاش شود و پلیس مرا دستگیر کند بنابراین جسد او را از خودرو بیرون آوردم و در حاشیه اتوبان با ریختن بنزین روی آن آتشش زدم. جسد را همان‌جا رها کرده و رفتم. ساعاتی بعد که برگشتم، دیدم جسد سوخته و شعله‌های آتش خاموش شده است.

با اعتراف‌های تکان‌دهنده مرد جوان، ماموران همراه او به محل سوزاندن جسد دختر جوان رفتند و پس از چند ساعت جست‌وجو توانستند پیکر سوخته او را درحالی پیدا کنند که فقط بخشی از بدن او را یافتند و از بقیه پیکر او خبری نبود. بنابراین بقایای به‌جا مانده از جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی بعد از انجام آزمایش دی.‌ان.ای از بقایای به‌جا مانده از جسد دختر جوان، هویت او را تائید کردند.

در ادامه تحقیقات، ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، دختر جوان در تهران به قتل رسیده است. به همین دلیل پرونده این جنایت با قرار عدم صلاحیت رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات از متهم جوان برای رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده و کشف بقایای جسد سوخته ادامه دارد.

معصومه ملکی - حوادث

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش