Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرشید خاییز نماینده طرح موزه‌های نفت افزود:طراحی پارک موزه دریایی صنعت نفت آبادان در هفت فاز بر روی اسکله های صادراتی شماره یک تا اسکله شماره 10 در حال انجام است.


وی گفت:با اتمام طراحی فاز اول پارک موزه دریایی صنعت نفت، برخی از اداوات و لوازم حفاری نفت از جمله میله های حفاری قدیمی، هفت قایق نجات، نفتکش، ماشین آلات حمل مواد نفتی با قدمت 70 ساله به این محل منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاییز به انتقال و جابجایی نخستین هواپیمای خریداری شده شرکت نفت در سال 1327 به موزه پارک ساحلی آبادان اشاره کرد و افزود:عملیات مونتاژ و بازسازی این هواپیما در حال انجام است.


نماینده طرح موزه‌های نفت در آبادان گفت:موزه نفت کارآموزان آبادان اولین مرکز آموزش تخصصی در ایران بعنوان دومین موزه صنعت نفت آبادان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.


وی افزود: آموزشگاه کارآموزان پرورش نیروی متخصص کشور به ویژه تربیت نیروی خبره و کارآمد نفتی را بر عهده داشته و امروز محور اصلی این موزه موضوع آموزش در صنعت نفت است.


خاییز گفت: بیش از 2 هزار شیء و اسناد مرتبط و غیرمرتبط با آموزشگاه در 2 سال اخیر شناسایی و کدگذاری شده و در10 کارگاه رشته های تحصیلی برق، ساختمان، مکانیک، تراشکاری، جوشکاری، نقشه­کشی، لول ه­کشی ساختمان، حسابداری، ماشین­ نویسی، نقشه­ برداری برای نمایش چیده شده است.


پنج نقطه از جمله پمپ بنزین آبادان به عنوان نخستین جایگاه سوخت کشور (موزه بنزین خانه)، آموزشگاه حرفه‌ای یا آرتیزان اسکول، به عنوان اولین هنرکده بازآموزی کارکنان صنعت نفت در ایران (موزه کارآموزان)، پالایشگاه آبادان، ساختمان نیروگاه شماره یک، اسکله های آبادان شماره 1 تا 11، محل نگهداری جرثقیل های اکوان و گوگرد (پارک موزه ساحلی نفت آبادان) و خانه های تشریفاتی شامل سه ساختمان در منطقه بریم برای تاسیس موزه نفت در شهر آبادان در نظر گرفته شده است.


'موزه بنزین خانه آبادان' در نخستین جایگاه سوخت کشور از 28 دی ماه سال گذشته افتتاح شد.


انتهای پیام /د


پایان طراحی فاز اول پارک موزه دریایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ

آفتاب‌‌نیوز :

اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی را بعد از اتمام سریال «نون‌خ» در ادامه مشاهده می‌کنید. شب گذشته فصل چنجم سریال «نون‌خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به اتمام رسید؛ وی به تازگی تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • موعود شمخانی کیست؟
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان