Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:40:53 GMT

عروسی نرگس محمدی و علی صادقی! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۳۰۴۲

عروسی نرگس محمدی و علی صادقی! + عکس

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش که اخیرا مشغول بازی در فیلم بدهکاران به بهشت نمی روند می باشد عکس جالبی را از پشت صحنه این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش که اخیرا مشغول بازی در فیلم بدهکاران به بهشت نمی روند می باشد عکس جالبی را از پشت صحنه این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم سینمایی بدهکاران به بهشت نمی روند با بازی نرگس محمدی و علی صادقی مراحل تصویربرداری خود را می گذراند. علی صادقیبازیگر طناز سینما و تلویزیون نقش مقابل نرگس محمدی را به عهده دارد و این دو بازیگر در ادامه فیلم ازدواج کرده و در نقش عروس و داماد ظاهر می شوند.نرگس محمدی

بدهکاران به بهشت نمی روند فیلم طنزی است که به کارگردانی بهمن گودرزی و برای شبکه نمایش خانگی آماده پخش می شود.

نرگس محمدی عکس جالبی را از پشت صحنه این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:«با علی صادقی عزیز سر صحنه فیلم بدهکاران به بهشت نمی روند. کار اقای بهمن گودرزی»


منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان
  • (ویدئو) جشن عروسی ۶ زوج فلسطینی در سایه جنگ غزه