Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از بارش برف و باران در استان کرمان از عصر امروز خبر داد و گفت: امروز لاله زار با ۹ درجه زیر صفر سردترین منطقه در کل کشور بوده است.

حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر دمای هوای صبح امروز کرمان را سه درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت : این دما به ۱۶ درجه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : امروز لاله زار با ۹ درجه زیر صفر سردترین منطقه در کل کشور بوده است و ریگان با ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین منطقه در استان کرمان بوده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان کرمان از عصر امروز، گفت : از بعدازظهر امروز شاهد وزش باد شدید، افزایش ابر و بارش برف و باران در سطح استان کرمان به غیر از مناطق جنوبی خواهیم بود.

حبیبی گفت: بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و در دیگر مناطق به صورت بارش باران مشاهده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از دوشنبه شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان کرمان خواهیم بود، افزود: یخ زدگی معابر و لغزندگی جاده ها دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان به کشاورزان در خصوص احتمال یخ زدگی محصولات هشدار داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور