Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قیمت و تاریخ عرضه هوآوی P۱۰ و P۱۰ Plus مشخص شد، سازندگان گوشی هوشمند، خودروی خودران می‌سازند!، «الکسا» به هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آید و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، قیمت و تاریخ عرضه هوآوی P10 و P10 Plus مشخص شد، سازندگان گوشی هوشمند، خودروی خودران می‌سازند!، «الکسا» به هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته فناوری میزان بخوانید.

سازندگان گوشی هوشمند، خودروی خودران می‌سازند!

دیلی‌میل: شرکت بلک‌بری و شرکت چینی جستجوگر اینترنتی بایدو قراردادی را برای توسعه مشترک فناوری وسایل نقلیه خودران امضا کردند. این قرارداد، به دنبال توافق‌های مشابه با شرکت‌هایی از جمله شرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی کوالکوم و شرکت‌های خودروسازی دنسو و دلفی اتوموتیو صورت می‌گیرد تا فناوری خودروی خودران را با نرم‌افزار QNX شرکت بلک‌بری توسعه دهد. انتظار می‌رود تولید این محصول در سال 2019 آغاز شود. امکان دارد این نرم‌افزار به عنوان سیستم اجرایی تراشه‌های رایانه‌ای به‌کار رفته در وسایل نقلیه خودران استفاده شود. جان وال، معاون ارشد و مدیر اجرایی توسعه سیستم QNX شرکت بلک‌بری می گوید که ملحق شدن به شرکت بایدو ما را به بررسی فرصت‌های همکاری برای سیستم‌های فرعی وسایل نقلیه از جمله سیستم‌های پیشرفته کمک به راننده سرگرمی رسانه‌ای، دروازه‌ها و سرویس‌های ابری قادر سازد. شرکت بایدو، در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری عمیق گام‌های بلندی برداشته است. این پیشرفت‌ها با نقشه‌های باکیفیت و نرم‌افزار ایمنی بحرانی شرکت بلک‌بری همراه شده و بدین ترتیب، تخصص در امنیت از عناصر مهم این خودروهای خودران خواهد بود.


«الکسا» به هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آید

انگجت: آمازون در حال ادغام دستیار صوتی هوشمند الکسا با سرویس‌هایی است که می‌تواند برای کمک در کارهای خانه از روشن کردن مایکروویو گرفته تا شارژ ابزار الکتریکی به کار آید. ترفند بعدی این غول فناوری، گذاشتن یک دستیار صوتی در ابزارهایی است که از آنها استفاده می‌کنید. اکنون، آمازون، کیت لوازم جانبی تلفن همراه الکسا را معرفی کرده است. این کیت، نرم‌افزاری است که به توسعه‌دهندگانش این امکان را می‌دهد که ابزارهای پوشیدنی و هدفون‌های مجهز به بلوتوث خود را به سرویس خدمات صوتی متصل کنند. این کیت، ابزارهای تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) را قادر می‌سازد از طریق بلوتوث و اپلیکیشن الکسا در دستگاه‌های iOS یا اندروید، به سرویس صدای الکسا (AVS) متصل شوند. البته، درحال حاضر ابزارهایی وجود دارند که به دستیار صوتی آمازون متصل می‌شوند؛ اما مسیریابی از طریق این اپلیکیشن، نسبت به انجام این کار از طریق کیت توسعه نرم‌افزار AVS که ماه اوت گذشته عرضه شد، گزینه ساده‌تری است.

انتشار رندرهای اکسپریا L2، XA2 و XA2 Ultra سونی

زوم تک: بلاخره با شروع سال ۲۰۱۸ کمپانی سونی نیز تصمیم گرفته است که محصولات جدید خود را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کند اما در این میان برخی از شایعات پیرو گوشی های هوشمند جدید این کمپانی منتشر شد و بسیاری از افراد را در شک و شبهه فرو برد. هم اکنون تصاویری از این گوشی های منتشر شده است که نشان می دهد نسل جدید گوشی های هوشمند سونی دارای حاشیه ای ضخیم و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی می باشند. کمپانی سونی برای پرچمداران خود در سال جدید از زبان طراحی میرای استفاده کرده ولی در این میان قصد دارد تعدادی گوشی میان رده نیز معرفی نماید. امروز رندرهایی از اکسپریا L2، اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra منتشر شد و به بسیاری از شایعات در خصوص این گوشی های میان رده پایان داد. مدل های اکسپریا XA2 و XA2 Ultra به عنوان جایگزین مدل های XA1 و اکسپریا XA1 Ultra معرفی شدند و در این گوشی ها حرفی نیست ولی مدل اکسپریا L2 برای کاربرانی عرضه شده است که از سری قبلی این گوشی یعنی اکسپریا L1 استفاده می کردند و قصد دارند در سال جدید گوشی خود را به روز نمایند. لازم به ذکر است که بقدری مشخصات اکسپریا L2 بالاست و سیستم قدرتمندی دارد که امکان رقابت با گوشی های میان رده سایر برندها را دارا می باشد.


قیمت و تاریخ عرضه هوآوی P10 و P10 Plus مشخص شد

دیجیاتو: هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس دیگر رسما معرفی شده اند و همه اطلاعات و جزئیات در مورد آن ها را می دانیم. بدنه جلا خورده، چیپ قدرتمند، دوربین دوگانه قوی با لنزهای لیکا و عمر باتری بسیار زیاد. هر دو دستگاه به مرور در ماه مارس 2017 به بازار جهانی عرضه می شوند و برخی کشورهای بزرگ هر منطقه اولویتی نسبت به دیگر بازارهای کوچک تر خواهند داشت. قیمت های اعلام شده نسبت به پرچمدارهای سامسونگ و اپل ارزان تر است اما هوآوی گویا قصد ندارد این دو موبایل را در آمریکا هم عرضه کند، دست کم حالا.


قیمت دستگاه ها به شرح زیر است:

هوآوی پی 10 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 650 یورو
هوآوی پی 10 پلاس با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 700 یورو
هوآوی پی 10 پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم - 800 یورو

لنوو از تبلت 10 اینچی ویندوزی جدید خود رونمایی کرد

زومیت: لنوو در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2018، تبلت جدید خود را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی کرده است که Tablet 10 نامیده می‌شود. این تبلت هیبریدی، نمایشگر ۱۰ اینچی دارد و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت روی آن اجرا می‌شود. تبلت جدید لنوو ۱۰ را می‌توانید به صفحه‌کلید متصل کنید که همراه با تبلت مذکور ارائه می‌شود. پردازنده سری سلرون S اینتل، قلب تپنده‌ی تبلت‌ جدید لنوو است و با توجه به اینکه این تبلت ۱۰ اینچی، کاربران تجاری را مد نظر قرار می‏‌دهد؛ قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه Tablet 10 لنوو از حسگر اثر انگشت برخوردار است و برای افزایش ایمنی، از ماژول پلت‌فرم قابل ‌اطمینان (TPM) پشتیبانی می‏‌کند. مانند تبلت‌های سری تینک‌پد، این تبلت ۱۰ اینچی از یک قلم قابل‌ شارژ استفاده می‌کند و باتری آن، ۹ ساعت شارژدهی دارد. تبلت جدید لنوو در اواخر ماه جاری با پشتیبانی از Wireless WAN به بازار عرضه خواهد شد؛ البته قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است.


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746318

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار