Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 7 و 25دقیقه صبح سوم دی امسال یکی از ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بازپرس محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از فوت مشکوک دختری جوان در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران خبر داد. با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تحقیقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر او به افسر تحقیق گفت: دخترم دو سال پیش عقد کرد، اما هنوز زندگی مشترکش را شروع نکرده بود. شوهرم با این ازدواج مخالف بود. چند بار از دخترم خواست از شوهرش جدا شود. او سر همین موضوع با پدرش اختلاف داشت، شامگاه 27 آذر امسال دوباره شوهرم با او حرف زد و گفت که این ازدواج به سرانجامی نمی‌‌رسد و بهتر است جدا شود.

وی افزود: دخترم نمی‌خواست طلاق بگیرد و با شنیدن این حرف‌ها ناراحت شد و به اتاق خودش رفت. نیمه شب صدای شلیک تیر از اتاق او آمد. سراسیمه داخل اتاق رفتیم و او را غرق در خون دیدیم. سلاح شکاری شوهرم در دستش بود. او به سرش شلیک کرده بود. دخترم بعد از شش روز بستری بودن در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

همچنین پدر خانواده به افسر تحقیق گفت: دو سال پیش دخترم با پسری که نقاش ساختمان بود و در تهران تنها زندگی می‌کرد، آشنا شد و عقد کردند. من از همان موقع با این ازدواج مخالف بودم. چند بار از دخترم خواستم با آن جوان ازدواج نکند که توجهی نکرد و حاضر به جدایی از او نبود.

ساعت 16 عصر دامادم برای دیدن دخترم به خانه‌مان آمد. میان آنها دعوایی درگرفت و بعد او در را محکم بست و رفت. من از خواب که بیدار شدم، متوجه شدم دامادم رفته و دخترم ناراحت است. به دخترم گفتم شوهرش به درد او نمی‌خورد و بهتر است جدا شوند که جواب درستی نداد. شام را که خوردیم باز با او حرف زدم. خیلی ناراحت و عصبی بود. نیمه شب ما در اتاق‌نشیمن بودیم که صدای تیر شنیدیم. به اتاق دخترم که رفتیم او با برداشتن سلاح شکاری من به سرش شلیک کرده بود. سرانجام بعد از چند روز هم فوت کرد.

با توجه به گفته‌های خانواده زن فوت شده، تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

نو عروس جوان با سلاح شکاری پدرش به زندگی خود پایان داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند

بانک سینا در سال ۱۴۰۲ با پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار جوان ایرانی، در راستای تسهیل ازدواج جوانان و شروع زندگی مشترک آنان، گام‌های بزرگی برداشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با پرداخت مستمر وام ازدواج به جوانان ایرانی و متقاضیان واجد شرایط، نقش قابل توجهی در شکل‌گیری و تحکیم بنیان خانواده ایفا کرده است.

براین اساس، بانک سینا در سال 1402 مبلغی به ارزش 11 هزار و 82 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از پنج هزار و 400 متقاضی پرداخت کرده است.

این بانک با توجه به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تسهیل پرداخت وام ازدواج، همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همچنین لزوم تسریع دسترسی به آن، اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ۱۷ میلیون زن و مرد دهه شصتی مجردند | چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • استقبال ویژه دهه شصتی‌ها از مراکز همسرگزینی
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی
  • چرا برخی از دهه شصتی‌ها در تجرد قطعی ماندند؟