Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال های سال است که مردم روستاهای بخش موگرمون در شهرستان لنده استان کهگیلویه وبویراحمد چشم انتظار تکمیل پل بزرگ خود در مسیر روستای سرتنگ آزادی هستند ولی عمر مفید این سازه به دلیل تاخیر در عملیات اجرایی به طور 100 درصد بر اثر گرما و سرما به سرآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده؛ شاید هنوز پروژه های نیمه تمامی در جای جای این کشور باشند که شاید اگر آنان تکمیل می شدند هم در هزینه ها صرفه جویی می شد و هم میزان رضایت مندی مردم را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

متاسفانه عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرها و روستاها معضلی جدی در تمام دولت ها است که شهرستان لنده نیز از این قائده بی نصیب نبوده و چندن پروژه این شهرستان بیش از دو یا سه دولت را به خود دیده و پروژه همچنان به سرانجام نرسیده است.

 

 

احداث پل ها و زیرسازی، بهسازی و آسفالت جاده های روستایی از معضلات اساسی پروژه های نیمه تمام در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده هستند که با توجه به عدم تخصیص بودجه برای تکمیل این پروژه ها عمر مفید آنان نیز به سر آمده و برای تکمیل آنان نیازمند هزینه های اساسی و دوباره هستند چرا که مقاومت و عمر مفید سازه و زیرسازی های صورت گرفته از بین رفته است.

 

 

 

سال های سال است که مردم روستاهای بخش موگرمون و مزراع پرورش ماهی چشم انتظار تکمیل پلی هستند که بیش از 10سال از عملیات ساخت دال( قسمت پایه پل) می گذرد که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پل می توان گفت: عمر مفید این پل بر اثر سرما و گرما به سر آمده است و برای تکمیل آن نیازمند بازسازی دوباره و هدر رفت بیت المال هستیم.

 

 

 

 

به هرحال تکمیل یک پروژه نیمه تمام برای مردم قطعاً مقرون به صرفه تر است تا اینکه پروژه ای به پروژه های نیمه تمام اضافه شود و عملاً هیچ کاری برای هر دو پروژه صورت نگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود