Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آخرین وضعیت پرداخت بدهی، بدهکار ۵۰۰ میلیارد تومانی این صندوق را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه گزارش این تحقیق و تفحص تدوین و  به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است، گفت: زمان قرائت این گزارش در صحن علنی پارلمان باید از سوی هیئت‌رئیسه تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تخلفات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان احصا و به قوه قضائیه ارجاع شده است، ادامه داد: قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این پرونده است، البته در روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نیز قوه قضائیه همکاری‌های لازم را با مجلس داشت.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای  پرداخت بدهی 500 میلیاردی یکی از متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان که به کشور آلمان متواری شده است، گفت: در حال حاضر وکیل این فرد در جهت پرداخت بدهی‌ها به صندوق، پیگیر موارد است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: هنوز قیمت‌گذاری کارشناسانه بر روی اموال این فرد انجام نگرفته است، این فرد در ایران اموالی دارد و هنوز این اموال قیمت‌گذاری نشده و قوه قضائیه در حال حاضر مشغول بررسی روی این اموال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد