Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی، دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که دومین جشنواره ملی «شعر آیات»، بهمن‌ماه امسال، به میزبانی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در چهار بخش و 9 رشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی با اشاره به چاپ کتاب جشنواره ملی شعر آیات، عنوان کرد: کتاب گزارشی جشنواره،بلافاصله پس از برگزاری اختتامیه جشنوراه، طراحی و چاپ خواهد شد.
دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان با اشاره به این‌که برای جمع‌آوری مطالب کتاب و طراحی و چاپ آن، از برترین‌های استان در حوزه‌های مختلف، مانند طراحی و خبرنگاری، استفاده می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به این‌که جشنواره در 4 بخش برگزار شده و زبان‌های بومی یکی‌از این بخش‌هاست، در طراحی کتاب نیز سعی می‌شود از ویژگی‌های فرهنگی مذهبی کشور بهره گرفته شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از شاخص‌ترین پروژه‌های نورپردازی شهری در سال گذشته که در کل کشور بی نظیر محسوب می‌شود، انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۷۵۰۰ متر بود که با بیش از ۲۰ هزار متر اقلام نورپردازی و جدیدترین روش‌ها انجام شد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم جانمایی شد.

وی با اشاره به نصب المان خورشید نما در ورودی‌های شهر، افزود: این المان به صورت هوشمند و بر اساس تقویم عمل می‌کنند و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: نورپردازی میادین اصلی شهر همچون نورپردازی خیابان صفائیه، خیابان امام خمینی (ره) و خیابان انقلاب، نورپردازی دامنه کوه خضر و کوه دوبرادران از پروژه‌های شاخص نورپردازی در سال ۱۴۰۲ است.

جوادیان با تاکید بر اینکه بسیاری از المان‌های شهری که مردم همواره آن را مطالبه می‌کردند طی سال ۱۴۰۲ تحقق پیدا کرد، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ المان در مکان‌های مختلف جانمایی شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۶۰ المان با مضامین ماه رمضان و بیش از ۶۰ المان با مضامین عید نوروز تحت یک جشنواره با عنوان «شهرنگار» با حضور ۷۰۰ هنرمند از سراسر کشور با اولویت هنرمندان بومی قم طراحی و در کمیته داوران انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از شاخص‌ترین پروژه‌های نورپردازی شهری در سال گذشته که در کل کشور بی نظیر محسوب می‌شود، انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۷۵۰۰ متر بود که با بیش از ۲۰ هزار متر اقلام نورپردازی و جدیدترین روش‌ها انجام گرفت.

جوادیان مقابله با مظاهر نازیبایی در شهر را یکی دیگر از کارکردهای سازمان سیما و منظر شهرداری دانست و تاکید کرد: بعضی از تابلوها صنوف و دیگر المان‌هایی که در شهر وجود داشت، شرایط مناسبی نداشت که در قالب پروژه حذف زوائد بصری اقدام به جمع‌آوری این المان‌ها یا تابلوها شد.

کد خبر 745527

دیگر خبرها

  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟