Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، خدمت رسانی به زلزله زدگان شهر و روستاهای اطراف ازگله را در دست گرفته اند و در حال حاضر مشغول نصب و راه اندازی کانکس برای زلزله زدگان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین، حدود دوماه پیش بود که زلزله ۷.۳ ریشتری منطقه سرپل ذهاب استان کرمانشاه را لرزاند و باعث بوجود آمدن خسارات بسیار زیادی به این مناطق شد و در این حادثه حدود ۶۰۰ نفر از هموطنان مان جان خود را از دست داده و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز مجروح شدند و شمار زیادی هم بی سرپناه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقوع زلزله از همان دقایق اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمک مردم شتافت و در منطقه حضور یافت، کمک رسانی،امداد رسانی از ماموریت های اولیه سپاه در این مناطق بود اما با گذشت چند روز به تعداد استان های کمک کننده به مردم زلزله زده افزوده شد و سپاه استان ایلام نیز ماموریت یافت تا خدمات رسانی خود را در روستاهای این مناطق انجام دهد.

جهادگران بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام که همواره در پی خدمات مناسب به مردم زلزله زده کرمانشاه بودند، برای تامین سرپناه شایسته به منظور امنیت بخشی در فصل سرد و مسائل مختلف اجتماعی کار ساخت و تحویل کانکس شهر ازگله و روستاهای اطراف آن را به عهده گرفتند که هنوز هم این خدمات ادامه دارد و در حال حاضر مشغول نصب و راه اندازی کانکس برای زلزله زدگان هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور