Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در بین هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی زوج های بازیگری وجود دارند که ازدواجشان برای هواداران بسیار جالب توجه بود و پیگیری برای دانستن جزئیات بیشتری از زندگی انها همیشه وجود داشته است. از میان زوج های بازیگر ایرانی دراین پست به چند نمونه از معروف ترین و پرحاشیه ترین آنها اشاره می کنیم.

معرفی زوج های بازیگر Actor  معروف ایرانی شاید برای بسیاری جالب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اینجا می خواهیم شروع مطلبمان را با زوج های هنرمند و تازه عروس دامادهای سینما Cinema و تلویزیون شروع کنیم.

نرگس محمدی و علی اوجی
نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در تلویزیون به شهرت رسید با علی اوجی وکیل سریال در حاشیه مهرای مهران مدیری و تهیه کننده کنسرت های معروف ازدواج کرد. این زوج هنرمند در اردیبهشت ماه 96 باهم ازدواج کردند.


نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت ودر فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی Movie آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی دراین زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت او را فراهم کرد. نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون همین سریال است.

منوچهر هادی و یکتا ناصر
یکتا ناصر و منوچهر هادی دیگر زوج هنرمند کشورمون هستند که در 20 اسفندماه 1394 باهم ازدواج کردند.


منوچهر هادی درسال 1351 در تهران به جهان آمد. وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر Art گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر نیز متولد 12 آبان 1357 در تهران بازیگر Actor سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما Cinema رابا بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. وی همچنین برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» نیز بوده است.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی
بابک حمیدیان و مینا ساداتی دیگر زوج بازیگر Actor ایرانی هستند که درسال 94 باهم ازدواج کردند.



بابک حمیدیان متولد 59 تهران که اصالتا گیلانی است در جشنواره سال جاری علاوه بر “بادیگارد” درام سیاسی-تاریخی “سیانور” را هم داشت. مینا ساداتی که متولد 60 کاشان است سال جاری یک فیلم انتقاد برانگیز به اسم “امکان مینا” را هم در جشنواره داشت ضمن این که در “فروشنده” اصغر فرهادی Asghar Farhadi ایفای نقش کرده است.
 

جواد عزتی و مه لقا باقری
جواد عزتی و مه لقا باقری دیگر زوج بازیگر Actor کشورمون هستند که نزدیک به 10 سال است زندگی مشترکشان را شروع کرده اند.



جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد 20 دی 1360 ، بازیگرو فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است. او کارش رابا اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش می‌گوید تقریباً هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. مه لقا باقری ، بازیگر کشورمان متولد سال 1360 در تهران است.
مه لقا باقری بیش از 12 سال است که به‌صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی امثال فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. آن ها حدود 10 سال پیش با هم ازدواج کردند.

پژمان بازغی و مستانه مهاجر
پژمان بازغی و مستانه مهاجر تدوینگر معروف فیلم ها از زوج های هنری سینمای کشور ایران هستند که حاصل 10 سال زندگی مشترکشان دختری به اسم نفس است.



پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 دریک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می‌گردد. پس از تولد 4 سال در تهران و در خانه ها سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. مهمترین و مشهور ترین فیلم وی ماموریت در تهران کاری از عرفان عسگری است که او نقش پژمان را دارد. این فیلم پلیسی برنده 11 کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو است.
مستانه مهاجر نیز متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران است، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.
 

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان دیگر زوج بازیگر Actor ایرانی هستند که یکی دو سالی است زندگی مشترکشان را شروع کرده اند. رامبد جوان درسال 94 در برنامه سه ستاره در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه احسان علیخانی اعلام کرد.


نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 تهران بازیگر تئاتر، سینما Cinemaو تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. رامبد زندگی پر حاشیه زیادی داشته است.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی
اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی دیگر زوج بازیگر Actor ایرانی هستند که خبر ازدواجشان با حواشی زیادی همراه بود. آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می‌آید. حرفه اصلی بانو درگاهی نقاشی است  و تا هم اکنون سه نمایشگاه در برترین مکان تهران یعنی قصر نیاوران برگزار کرده است.



اشکان خطیبی نیز بازیگر جوان و محبوب کشورمون که به عنوان بازیگر و مجری در نخستین قسمت از مجموعه برنامه گپ حضور داشت، در جواب سوال رامبد جوان، دیگر مجری این برنامه که از او درمورد نحوه آشنایی اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت: به مرور به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی
نیما فلاح و سحر ولدبیگی دیگر زوج بازیگر Actor ایرانی هستند که نزدیک به 14 سال است که زندگی مشترکشان را شروع کرده اند و هنوز هم عشق میان آنها جاری است.


نیما فلاح متولد 1351 تهران یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما Cinema است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون رابا نقش دستیار درک در مجموعه خنده دار ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد.

سحر ولدبیگی نیز دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز مشهور سینما Cinema است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!

 بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی را مشاهده می‌کنید.

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و مجری سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می‌باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم کارت مربی‌گری و نجات غریق داشت و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد. وی دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

خانواده سحر دولتشاهی

مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر (نسیم) و یک برادر (روزبه) دارد. روزبه دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

شروع با تئاتر

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله و دانشجوی بازیگری بود با نمایشی بنام «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی حمید امجد آغاز کرد.

او سپس با گروه‌های نمایشی «پرچین، ویرگول» و تئاتر «بازی» به سرپرستی مرحوم آتیلا پسیانی همکاری کرد و سمت‌های دستیار کارگردان تا مترجم متن را نیز تجربه کرد. برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ با فیلم سینمایی «فرزند صبح» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۶ با سریال «کتابفروشی هدهد» مرضیه برومند نیز وارد قاب تلویزیون شد

ازدواج اول سحر دولتشاهی با رامبد جوان و طلاق

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار خود رامبد جوان ۳۷ ساله که از همسر سابق خود ماندانا روحی جدا شده بود ازدواج کرد. دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می‌شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید و کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا اینکه رامبد پیشنهاد داد.

سحر و رامبد بعد از ۶ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند دو سال بعد از طلاق آقای جوان با یکی دیگر از همکاران خود به نام نگار جواهریان ازدواج کرد.

ازدواج دوم سحر دولتشاهی با همایون شجریان

از سال ۱۳۹۶ شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه‌ای شد، اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یاد‌ها رفت.

در نهایت با ادامه دار بودن حضور این زوج در مراسم‌های مختلف هنری در خارج از کشور مهر تاییدی بر ازدواج آنها زده شد و حالا کنار هم زندگی می‌کنند. همایون شجریان از ازدواج اول خود با خانم «گیتا خوانساری» یک فرزند دختر بنام «یاسمین» دارد.

آشنایی سحر دولتشاهی و همایون شجریان از کنسرت نمایش سی یک تئاتر موزیکال در مرداد ۱۳۹۶ که در کاخ سعد آباد تهران اجرا می‌شد شروع و به ازدواج ختم شد.

شهرت سحر دولتشاهی

خانم دولتشاهی سال ۱۳۸۸ یک سال بعد از ازدواج خود در سریال «مسافران» به کارگردانی همسرش بازی کرد که این مجموعه بسیار مورد توجه قرار گرفت. بیشتر شهرت او بعد از پخش این سریال در کنار چهره هایی، چون حسن معجونی و شقایق دهقان شروع شد.

برنده دو سیمرغ بلورین

اولین بار سال ۱۳۹۳ برای فیلم «عصر یخبندان» سیمرغ بهترین بازیگر مکمل را گرفت و این جایزه را سال ۹۶ برای فیلم «چهارراه استانبول» و «عرق سرد» تکرار کرد. او بعد از دو سیمرغ خود در سال ۱۳۹۸ از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا برای بازی در فیلم «امیر» تندیس بهرین بازیگر زن را از آن خود کرد.

عشق موسیقی و ورزش

در طول روز وقتی کاری ندارم بیشتر فیلم می‌بینم یا موسیقی گوش می‌دهم، چون عاشق موسیقی هستم البته برخی اوقات هم ترجمه می‌کنم. ورزش عضو همیشگی زندگی ام است، اما میزان آن بستگی به وقتم دارد. از یک پیاده روی ساده بگیرید تا اگر برسم یک ساعت یوگا کار کنم یا شنا بروم، به ورزش خیلی اعتقاد دارم و اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلا مغزم کار نمی‌کند.

شغل دوم

با اینکه بازیگری از دوران بچگی برایم جذاب بود، اما واقعیت اینست که من ادبیات نمایشی خواندم و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است. نوشتن همیشه پس ذهن من هست و هنوز هم فکر می‌کنم یکی از شغل‌های ایده آلم نویسندگی است که باید در آینده بیشتر برایش وقت بگذارم.

الگوی بازیگری

فیلم‌های زیادی می‌بینم و لحظات خوب بازی بازیگر‌ها خیلی روی من تاثیر می‌گذارد. اما این که بخواهم آدم خاصی را دنبال کنم نه، خیلی درباره بازیگر‌های مورد علاقه ام و برنامه‌های زندگی شان می‌خوانم، اما الگویی ندارم.

تجربه اجرا

خانم دولتشاهی در سال ۱۳۸۹ تجربه حضور کوتاهی در رادیو هفت بعنوان گویند متن داشت سپس در سال ۱۳۹۰ مجری برنامه «گپ» بکارگردانی رامبد جوان بود.

هیچ وقت نگفتم از شهرت می‌ترسم ولی از شلوغی و جمعیت زیاد فراری ام با خنده می‌گوید شاید اسمش یک جوری فوبیای شلوغی باشد. با این حال غرق شادی می‌شوم وقتی وارد فرودگاهی می‌شوم و مردم مرا می‌شناسند و سمتم می‌آیند و برای بازی در فلان فیلم بهم تبریک می‌گویند.

من تئاتر خیلی کار کردم ولی بسیار افرادی هستند که تجربه و سابقه کاریشان در این حوزه از من بیشتر است. مثلا ستاره پسیانی از پنج سالگی روی صحنه تئاتر بوده و حتی از من کوچکتر می‌باشد ولی در کل من کارم را با تئاتر شروع کردم و سالی یک دوبار روی صحنه هستم.

افتخارات

● دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی برای فیلم «عصر یخبندان» ۱۳۹۳

● بهترین نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «عصر یخبندان» ۱۳۹۴

● نشان بهترین بازیگر زن از جشن شب چله چلچراغ ۱۳۹۶

● بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی برای فیلم «عرق سرد» ۱۳۹۷

● بهترین نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «چهارراه استانبول و عرق سرد» ۱۳۹۷

● تندیس بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «امیر» از هشتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا ۱۳۹۸

● بهترین بازیگران گروه بین‌المللی از جشنواره بین‌المللی فیلم زنان بیروت برای فیلم «خط فرضی»

منبع: سینمابرتر

tags # سحر دولتشاهی ، همایون شجریان ، رامبد جوان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی