Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@11:46:20 GMT

ماجرای "مشاور 10 ساله" نوبخت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۶۰۰۹

ماجرای 'مشاور 10 ساله' نوبخت

پول‌نیوز -مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه درباره انتشار خبری درخصوص معرفی مشاور نوجوان سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی منتشر کرد.

براساس این توضیحات، محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر استانی به استان البرز پس از ملاقات با حسین عطایی نوجوان ده‌ساله و آشنایی با توانایی ها و ظرفیت‌های وی، ضمن قدردانی و تشویق، به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز ابلاغ کردند تا با هدف حمایت از نخبگان تمهید شایسته‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نوجوان نخبه به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در حکمی حسین عطایی را به عنوان مشاور افتخاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز انتخاب کردند.

لازم به یادآوری است به دنبال حضور این نوجوان در یکی از برنامه های تلویزیونی برخی رسانه ها به اشتباه وی را مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه معرفی کردند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 حدود56 هزار میلیارد تومان بوده است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود 159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: خوردن کدام نوع نان خطرناک است؟

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه حدود 75هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود 9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228484 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد