Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@21:25:28 GMT

بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۶۳۵۰

بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است

دشمن با نشان دادن فتنه های خود، قصد پیاده سازی مبانی اقتصادی لیبرالی شکست خورده خود را در کشور ایران دارد. اینجا ایران است نمایش این دروغ های اقتصادی به حول و قوه الهی نتیجه ای جز محو شدن خودشان از نقشه سیاسی جهان ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاددر هر زمان که امری با نام خداوند آغاز شود، شیطان  با هزاران حربه نفوذ قصد خاموش کردن آن را دارد که در تاریخی نزدیک مشاهده می کنیم که جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلابی و روحیه انقلابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این حربه های شیطانی که توسط امریکا، اسراییل، انگلیس، آلمان، فرانسه و… به مردم غیرتمند ما سال ها تحمیل شده است، کم نیست؛ اما بصیرت انقلابی مردم ایران غیرقابل نفوذ است.  برای ما افتخار است که انقلاب ما از مکتبی نشاءت گرفته که مولایمان امیرالمومنین درباره بی ارزشی دنیا چنین می فرماید: دنیای شما نزد من از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است. (خطبه ٣ نهج البلاغه)   یا صاحب الزمان در این پیچ تاریخی پر از فتنه ثابت کردیم که ایران کوفه نیست تا خیمه های حسین در محاصره یزیدیان باشد.هیهات منا الذله ما تاریخ را لرزاند که خروشمان را حسینی تر کرد تا مسلمان و غیرمسلمان بدانند ایران، اسلامی است و خاکش منتظر قدوم شماست و این خروش فرش راه شماست.   این را همه بدانند، هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می لرزد بدانند: احاد ملت همه در صحنه حضور دارند و  پشتیبان ولایت فقیه هستند و دستهایشان را محکم تر از اوایل انقلاب به هم گره زده اند و همچون فاتحان لانه جاسوسی جغرافیای تصرف دشمن را کمتر می کنند و صدور انقلاب را بیش از پیش سرعت می بخشند تا روزی که کاخ سفید حسینیه شود.   دشمن با نشان دادن فتنه های خود، قصد پیاده سازی مبانی اقتصادی لیبرالی شکست خورده خود را در کشور ایران دارد. اینجا ایران است نمایش این دروغ های اقتصادی به حول و قوه الهی نتیجه ای جز محو شدن خودشان از نقشه سیاسی جهان ندارد.   خطاب به کلیه کسانی که همپیمانند برای تجزیه خاک ایران می گوییم: دست از این بازی های بچه گانه تان بردارید که ملت ایران با کسی شوخی ندارد و نقش و نفس پاسخ های ما به شما رشته شده از آیه مکروا ومکرالله و الله خیرالماکرین است.   خون ما با خاک ایران و عشق حسین بن علی آمیخته شده است، میفهمید ،پسر علی بن ابی طالب؛ پس ما را از این ترقه بازی ها نترسانید که نتیجه ای جز غرق شدن شما در زباله دان تاریخ نخواهد داشت، کمتر از ۲۳ سال … بشمارید کوردلان خود فروخته و خوک صفتان افسارگسیخته و منتظر تحریم های ایرانیان باشید که کارتان از مرز فلج شدن می گذرد.   با سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سند نابودی خود را با دستان کثیف خود امضاء کردید و این حرکت شما قطعا پاسخ سهمگین و کوبنده ای خواهد داشت چرا که دین و وطن ریشه های به هم تنیده باورهای ماست. کسانی که فتنه را در ایران با همکاری نفوذیان خود فریفته و فروخته پایه ریزی کردند، همان اخراج شدگان روباه صفت هستند که همچنان در خیال خام خود حضور و سلطه خوددر ایران را می پرورانند غافل از اینکه ایران امروز، بیدار است، ایران امروز، اسلامی است، ایران، امروز آماده ظهور است…   هیهات منا الذله گروه جهادی شهدای لشکر ۴۱ثارالله
انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد