Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیر هماهنگی شبکه‌ها و موسسات خیریه کمیته امداد با اشاره به فعالیت هزار مرکز نیکوکاری گفت: شناسایی فقرا و خیران و برقراری ارتباط بین این دو، اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است.

رضا برنگی در حاشیه بازدید از مراکز نیکوکاری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراکز نیکوکاری نقش مهمی را در تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان ایفا می‌کنند و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های بی بضاعت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است و فلسفه و ماهیت تشکیل شبکه‌های نیکوکاری نیز در محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محلات در کمک رسانی به نیازمندان است.

مدیر هماهنگی شبکه ها و موسسات خیریه کمیته امداد کشور از فعالیت هزار مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و افزود: اخذ مجوز فعالیت هزار مرکز دیگر نیز در دست اقدام است.

برنگی بیان داشت: خوشبختانه استان بوشهر از استان‌های پیشرو و فعال در عرصه نیکوکاری است و شبکه های نیکوکاری در سطح این استان فعالیت خوبی دارند. 

وی ابراز داشت: کمیته امداد بسترساز اصلی مراکز نیکوکاری در سراسر کشور در بطن محلات به صورت مردمی با انتخاب معتمدین محل به عنوان هییت عامل است.

این مسئول تصریح  کرد: این نهاد وظیفه ایجاد سیستم هدایت و نظارت را داشته و پشتیبانی مراکز را در صورت لزوم از برنامه‌های اصلی خود می‌داند و این مراکز به صورت کاملا مردمی وخودگردان بدون هیچ‌گونه وابستگی سازمانی به کمیته امداد در فضای کاملا غیر سیاسی طبق استانداردهای این نهاد به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیر هماهنگی شبکه ها و موسسات خیریه کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: کمیته امداد مطابق اساس نامه واسناد بالا دستی خود در رویکرد تحولی این نهاد  مسیر همکاری وتعامل با خیریه های همسو فعال ودارای مجوز رسمی را در قالب همکاری های مشترک برای مددجویان ونیازمندان به طورجدی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همکاری با این قبیل تشکل‌ها در چارچوب کاملا شفاف و مشخص آینده روشنی را در زدودن فقر از چهره ایران اسلامی را خواهد داشت که این مهم قطعا با هدایت‌های هیئت امنای این نهاد و حمایت‌های پدرانه رئیس امداد محقق خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری ۲۰۰ متری در محله زویه اهواز برپا شد. - اخبار استانها -

 جمال شبیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز،  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، افزود: امسال راه اندازی آشپزخانه‌ها توسط مراکز نیکوکاری طرح اطعام مهدوی را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت کردند تا بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرین ساده زیستی و یک‌رنگی افراد نیکوکار و خیر مرکز نیکوکاری رویه و مشارکت کمیته امداد خوزستان مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شد.

شبیه ادامه داد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد خوزستان، مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان سفره افطاری ساده ای به طول 200 متر برپا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوزستان، بیان کرد: در این ویژه برنامه گسترده که از سوی اهالی نیکوکار و خیر در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) کوی زویه با همکاری کمیته امداد تدارک دیده شده بود، مومنان روزه‌دار از طعام سفره افطار کریم اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

بزگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد

همچنین به همت و مشارکت حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا  ناحیه دزفول، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دزفول و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری دزفول  بزرگترین جشن ویژه ایتام شهرستان دزفول  برگزار شد که در ادامه ویدویی از این مراسم مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی